3 سال پیش 6 اسلاید 4,979 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (57)
  • کلیشه کلیشه کلیشه

  • من entpام ولی ما بی احساس نیستیم همه احساس دارن ما فقط متفاوتیم و احساساتمونو نشون نمی دیم

    • منمenfp خوشبختم 🤝

    • خوشبختم

  • داش خیلی زود قضاوت میکنیاا ما کجامون بی احساسه؟
    عزیزم امیدوارم همیشه از این تستا بزاری.. تا من بهشون بخندم یکم دلم شاد شه:))

  • بی احساسیم؟ نخندونم فقط

  • intp عم:)

  • منم entp امممممممممممممم
    یووهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها۶اهتخکل۵خ۸۸۵۴۳قیلب وگمممچنادبیسششششی. Jjutdswwrtyu88owww.comhhyggffrdrtyyuiij bvfressxccf

  • دادا چی میگی:/
    بی احساس عنهههه؟ ما فقد دوست نداریم بروزشون بدیم

  • واقعا ؟ بر چه جیزی این رو میگی؟

  • بس کنید این مسخره بازی هارو هر کی میخنده صرفا خوشحال نیست و کسی هم که جلوی شما گریه نمیکنه بی احساس نیست

  • واقعا خیلی دوست دارم بدونم چطوری وقتی هیچی از تایم ها نمیدونی بیای و همینجوری تست بسازی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.