entp ها خدایی خیلی بی احساس پس از دستشون ناراحت نشین!
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
entp ها خدایی خیلی بی احساس پس از دستشون ناراحت نشین!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کلیشه کلیشه کلیشه
من entpام ولی ما بی احساس نیستیم همه احساس دارن ما فقط متفاوتیم و احساساتمونو نشون نمی دیم
منمenfp خوشبختم 🤝
خوشبختم
داش خیلی زود قضاوت میکنیاا ما کجامون بی احساسه؟
عزیزم امیدوارم همیشه از این تستا بزاری.. تا من بهشون بخندم یکم دلم شاد شه:))
بی احساسیم؟ نخندونم فقط
intp عم:)
منم entp امممممممممممممم
یووهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها۶اهتخکل۵خ۸۸۵۴۳قیلب وگمممچنادبیسششششی. Jjutdswwrtyu88owww.comhhyggffrdrtyyuiij bvfressxccf
دادا چی میگی:/
بی احساس عنهههه؟ ما فقد دوست نداریم بروزشون بدیم
از چشم بقیه بی احساس میشه
واقعا ؟ بر چه جیزی این رو میگی؟
بس کنید این مسخره بازی هارو هر کی میخنده صرفا خوشحال نیست و کسی هم که جلوی شما گریه نمیکنه بی احساس نیست
واقعا خیلی دوست دارم بدونم چطوری وقتی هیچی از تایم ها نمیدونی بیای و همینجوری تست بسازی
اها