سلام اومدم با یه تست دیگه امیدوارم خوشتون بیاد💖💖
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام اومدم با یه تست دیگه امیدوارم خوشتون بیاد💖💖
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
از درون و بیرون یاد گرفتم شادی نباشه همه چی داغون میشه
عالیییی بود💫
ممنون
و انیمیشن فروزن یه نکته ی دیگه ای رو هم داره اینه که قاطی کسی نشیم که تازه باهاش آشنا شدیم!
:)
من از انیمیشن سیندرلا یاد گرفتم هيچوقت تسلیم نشیم و جسور باشیم شجاع و مهربون باشیم کار امروز رو به فردا نذاریم با سختی ها مبارزه کنیم تا به هدفمون برسیم.
از انیمیشن زوتوپیا یاد گرفتم همیشه پشتکار باشیم هرگز دست از رویاهامون برنداریم به درونمون نگاه کنیم، و بدونیم تغییر از همه ماها شروع میشه.
از انیمیشن شش ابر قهرمان یاد گرفتم وقتی یکی از عزیزانت درگذشت باهاش کنار بیایم. سعی کنیم باعث و بانی مرگش رو نکشیم چون کشتن قاتلش اونو برنمیگردونه و انتقام طعم گس و تلخی داره که روح کسی رو راضی نمیکنه.
ممنون
ممنون عالی بود
مزسی
از آبشار جاذبه یاد گرفتم هر چقدر هم که شده برای نجات دوستانمون باید قدم بزاریم نه اینکه بترسیم حتی اگه میدونیم احتمالش زیاده که بمیریم بازم نباید بترسیم حتی اگه جلودارمون یه شیطان باشه
از رایا و آخرین اژدها یاد گرفتم درسته نباید کور کورانه اعتماد کنیم ولی اگه بحث مرگ و زندگی باشه یکی همیشه هست که قدم اول رو برمیداره حتی اگه اون فرد خودت باشی
از روح یاد گرفتم زندگی این نیست که فقط دنبال پول باشی بعضی موقع ها اون انگیزه ای که تو براش متولد میشی استعداد نیست انگیزه به زندگیه عشق به زندگی
عالی بود❤
ممنونم من با تمام حرفات موافقم💖💖
در بارهی آلشار جاذبه خیلی چیز خوبی گفتی😁😁😁
اوهوم من آبشار جاذبه رو خیلی دوست دارم
عالی بودی مثل همیشه
ممنون
:)
عاليييييييييييييييييييييييييييي بود
ملسی
خواهش میکنم ❤💕
❤️
مرسییییییی.
راستی اسم من هانا هست و ۱۰ سالمه🙂
♥️