این سری فقط از جوجوتسو کایسن کشیدم🗿🤝 روش قفلیم دیگه :/
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این سری فقط از جوجوتسو کایسن کشیدم🗿🤝 روش قفلیم دیگه :/
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام💕این کمپانی SAS هست💕اولین تستم شخصی شد برای همین کسی دبیو نکرده و یکبار اکانتم پرید و به زور برگشتم💕اما الان کارآموز قبول میکنیم و چه گروهی وچه سولو، میتونید دبیو کنید💕مایل به پین؟💕اگر ناراحت شدی بگو یپاکم💕تست لایک شد💕تستت عالی بود💕
فقط اونجایی که میگه گامباره گامباره(´༎ຶ ͜ʖ ༎ຶ `)♡
بالاخره یکی فهمییدددد
*بی دلیل درحال ذوق مرگ شدن😭
ولی من سر اون صحنه...مفهمی که چی میگم دیگه(ʘᴗʘ✿)
یکی این و یکی«تو ضعیفی»(´༎ຶ ͜ʖ ༎ຶ `)♡
بل😂
آره یووایمو :]
یووایمو(´༎ຶ ͜ʖ ༎ຶ `)❤
وای جونپی میمیمیمیمی😭😭جونپی فقط نقشش این بود بیاد دل مارو ببره بعد بره 😭😭چقد گریه کردم سرششش
من اصلا تا حالا سر هیچ فیلمی گریه نکردم ولی اون صحنه تقریبا اشکم رو در آورد🥲💔
هعی اما حقش نبودᕕ( ཀ ʖ̯ ཀ)ᕗ
خوبه ولی چرا رنگ نمیکنی؟
میترسم رنگ کنم خراب شه😐😂💔
ولی سعی میکنم از این به بعد رنگ هم بزنم😁🤝