3 سال پیش 4 اسلاید 695 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (69)
  • من تایپم ISTPهست
    درونگرام خیلیی زیاد و این حرفارم شنیدم

  • اره منم یه درونگرام و بخواطر این حرفا خیلی صدمه دیدم
    همه میگن ادم شادی هستی اما خشکی از درون ادما خبر نداره همیشه مجبورم خودمو خوشحال بگیرم

  • این پیام فقط جهت حمایت از شما میباشد🥲🖤

  • من درونگرام اما خونگرم و اجتماعی هم هستم
    فقط بعضی وقتا چون دوست ندارم تو جمع باشم یا ازش فرار می کنم یا اینکه دوست ندارم با بقیه برم بیرون و اینکه بخوام تو خونه بمونم خیلی بهم گیر می دن و سرزنشم می کنن

  • راستش‌تاحالا‌نشنیدم‌ولی‌اگه‌بشنوم‌بهش‌اهمیت‌نمیدم؛

  • موافقم‌منistp

  • شنیدم ولی جواب ندادم چون مامانم بود ار اونجایی که تایپ infj خیلی کمه مامانم فکر می کنه و یک موجود روانیم و از تایپم بدش میاد ، خیلی تلاش کردم تایپم رو عوض کنم ولی نمیشه

  • فقط چون بعضی موقع ها خیلی کم گیر میدم که اینکاررونکنیم چون آبرومون به فنا میره میگن تو پایه نیستی. و اینکه من کلا دوتا دوست صمیمی دارم که اونام بام اینجوری میکنم با هاشون از وقتی به دنیا اومدم دوستم اون برونگران ولی من درونگرا بخاطر همین به من میگن پایه نیستی ولی کسی جز اونام درکم نمیکنه اصلایه وضع

  • منم intp ام همه ی حرفایی که میگی رو دوستای خیلی خیلی صمیمیم بهم گفتن مثلا وای چقدر تو بی احساسی وای یه ذره پایه باشه بابا در صورتی که من تمام تلاشم رو میکنم تا پایه باشم و هرجا بگن میرم ساعت پنج صبح رنگ بزنن بیا بریم کوه میرم ولی بازم میگم پایه نیستم فقط چون بعضی موقع ها خیلی کم گیر میدم ۱/۲

  • تست عالی بود منمINTP ام همتونو درک می کنم هرکس مدلش یجوره نباید قضاوتش کرد همه همونجور باید باشه که میخوان نباید قضاوتشون کرد اونام هم دل دارن ولی نمیتونن احساسشونو بگن🖤

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.