لایک و فالو یادتون نره🌌مرسی😁
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لایک و فالو یادتون نره🌌مرسی😁
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من برم تیری پیدا کنم
آخری چی بود
من و دوستم یه زمانی یه گروه مافیا داشتیم....تنها چیزی هم که تونستیم بک شیم مورچه بود...سوسک نه مورچه:/
البته من برای اینکه روحیه بدم زدم یه گربه ک شتم هیچی دیگه اومدیم ثواب کنیم کباب شدیم...بهم میگن قاتل الان...نمیدونم چرا دوستم منو زد...جدیدا دخترا وحشی شدن...منظورم خودمه:/
زدی گربه رو کشتی؟ 😐
ننگ بر تو باد
گربه بد بخ چه گناهی کرده تو فاز مافیا بودن گرفتی😐
خواستن به گروه جو بدم...آخرش گفتن حد اقل آدم میکشتی گربه چه گناهی کرده:/
مرداد....
زیباس ولی دوستای من مردادین🗿🤌🏻
دوستای خودم آبان و تیر خودمم اردیبهشت😐
اصن باید برعکس میزاشتی😔🤌🏻😂
عه منم مردادیم
چند مردادی؟
بخدا روز تولد من باشه ذوق مرگی🥲