اگه املای اسم هارو درست ننوشتم چون نمیدونستم چجوری نوشته میشن؛ببخشیدددد
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگه املای اسم هارو درست ننوشتم چون نمیدونستم چجوری نوشته میشن؛ببخشیدددد
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بی تی اس جین بودت
بی تی اس ویژوال جین و تهیونگ هست اما معمولا بیشتر میگن تهیونگ !
اها
ولی ویژوال سونو و بومگیو>>
ایو وونی و لیسو رکر یوجین
نیوجینز هانی و مینجی رکر بقیشون😉
بلک پینک جنی رکر رزی
ایتزی یونا رکر لیا
لسرافیم چه وون و اونچه رکر بقیشون
جی آیدل مینی و سویون رکر میون👽
توایس سانا و نایون رکر جویی
اسپا نینگ نینگ رکر وینتر
ردولوت یری رکر وندی
بی ای اس دو ویژوال داره. جین و تهیونگ.
جچ: اورگلو: آیشا توایس:جیهیو اسپا: تازه مای شدم فعلا بایسم نینگنینگه ولی موقته کارد: جیسف و جیوو اوه مای گرل:میمی ایپینک: چورونگ و نامجو استری کیدز: زیاد فنشون نیستم ولی لینو خیلی باحاله😅 بلکپینک: جیسو بلک سوان: لیا ایتزی:چریونگ بیگ بنگ: تی او پی مامامو:ویین اکس جی: کوکونا و جورین اکسین: ایشا و آریا
اشتباه تایپی زیاده 😂
ببخشید تستت
دستت باحال بود
عشقم تزویو اسمش نیست . جویی هست
یه سوال حالا
ویژوال یعنی چی 😐😐😐😐🤣
یعنی کسی که توی یه گروه بیشتر از بقیه دارای معیار های زیبایی کره جنوبی باشه.