شاید پارت بعد نداشته باشه...
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
شاید پارت بعد نداشته باشه...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من رئیس بانک هستم
اگر شما میخواهید که امتیاز جمع کنید
و چیزی که دوست دارید رو بخرید میتونید با گرفتن وام یا پس انداز کردن پول در بانک کلی امتیاز جمع کنی🙂♡
و راستی ما هر هفته قرعه کشی داریم و جایزه ان 5000
امتیاز هههه✪✪✪
پس منتظر چی هستید زود به پیوی بیایید یا در نظرسنجی نظر خود را بگویید
های کیوتی💜🫐
من یه رستوران زدم کلی خوراکی خوشمزه داره👸🏻🤟🏻
فقط برا سرگرمیه ی سر بزن خوشحال میشم
نیاز به کارمند نیس
ساری بابت تبلیغ💚
های کیوتی ۰_۰💚
من یک بستنی فروشی و رستوران تازه تاسیس دارم💚
برای اومدن به رستوران و بستنی فروشیم به نظرسنجی هام سر بزن ۰_۰💛
کلی غذا و نوشیدنی ها و بستنی های کیوت داریم ۰_۰💛
________________________________________________
به کارمند نیاز ندارم
ساری برای تبلیغ 🖤
عالی
من میانگرام
زده بود ۴۸ درصد درونگرا
۵۲ درصد برونگرا
اون گربه ی منه🍃
چرا من باید زندگی دیگران رو سخت کنم:/ :))))
با خلقیات مختلف و رفتار های مختلف :)
اوکی ولی میخام شنبه ببینمت...
میبینی...
اس10منههTT
عالی:)