3 سال پیش 6 اسلاید 1,007 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (52)
  • چه خوب که از یونگی متنفری
    چون مال خود خودمه😛😹

  • هایی کاوایی میخوای مقدار امتیازی که داری بیشتر بشه^-^؟
    پس چرا به بانک آرمی یه سر نمیزنی•~•¡؟🏦💜
    اینجا میتونی پولت رو پس انداز کنی و هم سودش رو بگیری●~●💚
    اگه خواستی به لینک زیر سر بزنو حساب باز کن. 👇
    https://testchi.ir/polls/97100

    ببخشید به خاطر تبلیغ اگه خواستی پاک کن یا پین کن🥲❤️

  • های کیوتی 🍟🍕میدونستی یه رستوران هست به اسم وایولت که کلی چیز میز داره و قیمتاش مناسبه؟🌭اگه میخوای از رستوران فوق العاده وایولت خرید کنی بیا توی نظرسنجی آخرم🍭مایل به پین؟🧋

  • تایپم intp
    ج چ ۲ از نظر من یه آرمی باید کسی باشه که کل بی تی اس رو دوست داشته باشه چون بی تی اس بدون یکی از اعضا دیگه بی تی اس نیست 🌚😶‍🌫️

  • اسلایدا حق ؟ حق

  • ج.چ1: enfp
    ج.چ2: انتظار داری یه یونگی لاور بعد دیدن این جمله چیکار کنه؟
    آره همون...

    • قانع شدن*

    • جججععععرررر هم تایپ ایشونم همین کارم میکنم..... 😂💔✨🍡

    • کپی پیستمی...😂

    • درضمن
      اگه همتایپ منی
      یعنی همتایپ نامجونم هستییییییی

    • میبینم هم تایپ پیدا کردین....به به

    • عی بابا😔😂

  • Infp
    ایم حرفتو چیزی از ارزش یونگی کم نمیکنه سو شات آپ بیب:)🙂😌😐

  • جواب نتیجه:طرفدار های بی تی اس وقتی ارمین که هر هفتاشون رو قبول داشته باشن:)

  • تایپ؟intp↪
    حاجــــی یـونگی عـاشق تـوئه🥹😐

  • یونگیم از تو متنفره 😂🤪
    زیر لب (آرمی فیک احمق)😒
    من پوسته و هستم متفاوته😂

    • امتیازت اومد؟...

    • خیلی خیلی ممنونم😁😁😁💞 ولی برای چی؟

    • ببین
      به کسانی که زیییر این پست کامت با مفهوم گذاشتن امتیاز دادم...
      بگیرمش؟😂

    • نه ممنون مال خودمه نمیدم بای!🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.