3 سال پیش 7 اسلاید 510 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • سلام کیوتا :)
    من یه بانک تاسیس کردم که
    هم میتونید پولاتون و پس انداز کنید
    هم ازم وام بگیرید
    خوشحال میشم به بانکم
    تو نظرسنجی سر بزنی

    فعلا به کارمند نیاز ندارم
    در صورت حمایت شما
    و افزایش موجودی بانک
    حتما به کارمند هم نیاز پیدا
    میکنم✨️

    مایل به پین؟؟🦩🌿

  • سلام روانیییی:/

    • سلام خوبی

    • یه سوتی بزرگ دادم

    • سر سوتی دارم اب میشم میرم داخل زمین

    • چه سوتی؟تعریف کن

    • ساعت 3:30 همیشه میرم کلاس زبان بعد امروز ساعت 2:56 دقیقه رفتم اونجا بعدمن 1 روز نبودم اومده بودن گفتن که 12دهم نه 14 کلاس داریم. بعد من رو Teacher مون......... بعد وقتی دیدم اروم با خجالت گفتم سلام به اینگلیسی بعد اونم یه جوری که انگار اسکلم نگاهم کرد و پرسیدم کلاسمون کدومه بعد گفت امروز تعطیله ابروم جلو تیچرمون رفتش 💔

    • شاید بهم نخوره ولی خیلی خجالتیم☺ مخصوصا جلوی بعضیا😣. تو مدرسه ببینیم دارم یا فوش میدم یا یکی رو میزنم 🙃

    • میای پیوی 🙃

    • خیلی خنده داره اما هنوز لباسام تنم هستن

    • واییی منم امروز موقع برگشت از کلاس ریاضی سوتی دادم کوچه تاریک بود کلا ترسناک بود داشتم میرفتم هنزمان یه پسره از کلاس نقاشی داشت میومد بیرون یهو ترسیدم جیغ کشیدم پسره از جیغ من افتاد زمین تا اخر همینجور میگفت تو دیگه کی هستی 😂😂

    • نمیتونم بیام پیوی

    • چرا 🥺

    • نکنه بلد نیستی

    • فقط حال پسره 😅 فقط من تا 3 ماه دیگه با این تیچره هستم. بهتره از صندلیه کنار میزش برم ته ته بشینم 😶

    • کجا رفتی دیوونه

    • چی رو بلد نیستم؟

    • تو پیوی پیام بدی

    • نه گوشیم خرابه هرچی پیام میدم نمیاد دیوونه شدی؟مگه چی داره نتونم

    • خب پایینش نوشته اینجا بنویس مینویسم ارسال میزنم نمیاد:/

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.