های گایز:) روالین؟ بعد مدت ها اومدم با تست جدید،امیدوارم خوشتون بیاد🤍
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های گایز:) روالین؟ بعد مدت ها اومدم با تست جدید،امیدوارم خوشتون بیاد🤍
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اس ۸💀
اومدم دیدم اسلاید اول منم پرام ریخت💀
عههه،چانگییی
خیلی پستاتو دوست داشتمم
قربونت، خودمم دوسشون داشتم✅️
یه بار تا از کلاس زبان اومدم باید میرفتم کلاس بعد مجازی بود کلاس گفتم های تیچر (اسمم) حاضر
یعنی تا الآنم بچه ها دارن تعریف میکنن😂
جررم،من یه بار به معلم عربی اشتباهی گفتم تیچر😔😂
۵
۴
۳
۲
۱
۰
این مامان گفتنا زیادی تو کلاسا پیش میاد منم دوستم به دبیرمون هزار بار گفت مامان🦖🤡🤣
همه تو کلاس از خنده پaره شدن...
یبارم معلممون داش ریاضی درس میداد بعد همون دوستم یه سوال داشت بهش گفت تیچر بعد دبیرمونم خیلی خونسرد گفت یس؟
ینی هممون جr خوردیم🤡🦖🤣
وای جررم اره کلا زیاد پیش میاد
🥲🤣