3 سال پیش 8 اسلاید 3,252 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (37)
  • واای تو نتیجه بجای ۲۴۰ نوشتم ۴۲۰ :/😐😂
    )اگه متوجه نشدین👆🏻👆🏻(

  • یه فرشته ام که سقوط کردم ، خیلی وقتا از مهربونی ها سو استفاده کردن و من به جای صبر و تحمل جوابشونو باخوشونت دادم

  • فرشته ام ظاهرا ولی انگار با مشخصات فرشته سقوط کرده بیشتر همخوانی دارم

    • اهوم ❤️شرمنده که درست درنیومد🫢😁

    • اشکال نداره اوکیه
      دوتا تست این مدلی دیگه هم دارم همین مدلی شده

  • : تو یه فرشته‌ای😇، برای اطرافیانت خیلی مهمی و همه دوستت دارن، افراد حسود دورت زیادن، اما صبر و مهربانی هميشگی تو باعث شرمندگی اونا میشه،همینجوری بمون🙃
    چشم امر دیگه ای ندارین؟

  • شیطان
    خوب دقیقا باید چی بگم؟

  • تا ۳۲۰ : تو یه فرشته‌ای😇، برای اطرافیانت خیلی مهمی و همه دوستت دارن، افراد حسود دورت زیادن، اما صبر و مهربانی هميشگی تو باعث شرمندگی اونا میشه،همینجوری بمون🙃.
    مرسی
    میای دوست بشیم؟

    • ❤️❤️
      امم ناراحت نشیاا🙁 راستش نه حوصله شو دارم نه وقتشو😕 امیدوارم یه دوست خوب پیدا کنی واسه خودت❤️🙃

    • مرسی 💗

    • ❤️

  • تو یه فرشته‌ای😇، برای اطرافیانت خیلی مهمی و همه دوستت دارن، افراد حسود دورت زیادن، اما صبر و مهربانی هميشگی تو باعث شرمندگی اونا میشه،همینجوری بمون🙃.


    :))))(

  • شیطانم

  • سقوط کردم..

  • دوبار امتحان دادم و هر بار چیزایی که دوس دارم رو به ترتیب مختلف زدم اما هر بار درست در اومد بین ۱۶۱ تا ۴۲۰ ایول بهت قلبمو تکون دادی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.