پس از سال های سال برگشتم🚶🏿♀️💕 خب چه خبر؟
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
پس از سال های سال برگشتم🚶🏿♀️💕 خب چه خبر؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
همه جز ۴
چون عکسش نیومد
شت😐💔
تست لایک شد💛✨
میشه یه سر به تستای منم بزنی و اگه خوشت اومد فالوم کنی؟🥺✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
تا ۵۰ تاییم بک میدم💛✨
ساری بابت تبلیغ💛✨
خوشت نیومد بپاک💛✨
عالییی
تلفظ سرونوفیل چطوریه؟
س رونوفیل؟
اوهوم
اسلاید ۲ و ۵ و ۷
گوددد بود
کومااو
تنکیو🚶🏿♀️💕
تست عالی بود و لایک شد
فقط من یک نسخه کامل از همین موضوع رو با حدود پونزده نوع سندروم دارم و میخواستم بدونم اگه اشکالی نداره ازش تست بسازم(چون شما قبل من ساختید)
مرسی🚶🏿♀️💕
نه اشکالی نداره
هی..
هی که من مردم اما..
تو عشق منی وجود ندارد 🍃 می شود که در روستای کلاته دلاکان
کیبوردم تایپ کرد
خدایا چرا کیبورد اینو شفا نمدی😐🤲
عاشق اسمت شدم😐😂
هر سندرومی ک به ماه و شب و رعد و برق ربط داشته باشه من دارمش مخصوصن سرونوفیل
چقد تو منیییییییی فک کنم خواهر یا برادر دوقلوی منی😐🚶🏿♀️💕
اخی نازی
همرو دارم
حقققق در حد بنززززز
,,
منم عاشق ماه و رعد و برقم🙃
فـرنـوه،،
دنـدروفـیـل،،
سـرونـوفـیـل،،
حقققق
حسمون مشترکهههه🚶🏿♀️💕