3 سال پیش 6 اسلاید 226 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • من امتحان ریاضی ترم درم ول بی تی اسو ترجیح مدم
    کلی کار درم ول بی تی اسو ترجیح مدم
    زندگیم رو باد هواس ول بی تی اسو ترجیح مدم

  • کیت 얀시 l
    به نظر شما پاسخ داد: ببـین‌ولـی‌حـد‌و‌مـرز‌ی‌هـم‌بـایـد‌بـاشـه-!از‌تیـنیج‌مـود‌خـبر‌دارم،یـه‌سـری‌عـلاقه‌هـا..ولـی‌خـب‌ببیـن . فـکـر‌کـردی‌بـه‌اینـکه‌تهـش‌چـی‌مـیشه؟!...
    آرمی ها : فاقد اهمیت ! - به راست ترین نقطعه چپم
    ••
    سـتون‌گنـگ،خفـن،‌خـودم‌آرمـیم:|

  • ببـین‌ولـی‌حـد‌و‌مـرز‌ی‌هـم‌بـایـد‌بـاشـه-!
    از‌تیـنیج‌مـود‌خـبر‌دارم،یـه‌سـری‌عـلاقه‌هـا..
    ولـی‌خـب‌ببیـن .
    فـکـر‌کـردی‌بـه‌اینـکه‌تهـش‌چـی‌مـیشه؟!

    • اوهوم.ولی ماها منظورمون اهمیت پسرامونه

  • تست لایک و انجام شد🐿🍢🤎
    خوشحال میشم از تست اخرم حمایت کنید🐢🍡💚

  • سرزندگیمو به همه چی ترجیح میدم.......چون بی تی اس سرزندگیمه‌:////

  • ولی اعضا همیشه به ما میگن درس بخونیم مگ نه؟

    • حقق

    • والا👺الان‌نامجون‌میاد‌میگه:خیلی‌خوبه‌ولی‌ما‌ترجیح‌میدیم‌درسو‌ترجیح‌بدی🌚💔

    • اره اعضا همیشه بهترینن ول من منظورم این بود که اهمیت بی تی اس خیلی بالاس و البته ماهم برا اینکه یه روز موفق شیم باید درسامون رو بخونیم

  • من خیلی خوبم پس من کم ترین نمره علوم ۱۴.۵ بود
    چقدر خوشحال شدم داشم واسه ۱۴ خودم رو میکشتم

    • منم بقیه نمره هام خیلی خوبن فقط معلم علومم خوب درس درس نمیده و کل مدرسه امتحانارو یه تنه میرینیم

    • پس خوبه که پسرا رو به همه تریجی میدی

  • بسکتبالو میخام ادامه بدم ولی بی تی اسو ترجیح میدن

  • من طرفدار کل کیپاپم باشم
    درسو ترجیح میدم:)

    • من خونم یه آرمی دو آتیشم ولی در کنار طرفداری و تفریح درسمم میخونم ولی دلیلش این نمیشه که خرخون باشم
      اگه درس بخونی واسه آینده خودت خوبه اگه نخونی برا آیندت ضرر داره

    • اگه آرزو ها داری مثل (دیدن‌بی‌تی‌اس،رفتن‌به‌کره‌،رفتن‌به‌فن‌ساین)با تلاش کردن و درس خوندن میتونی به رویاهات برسی.
      من تا کلاس پنجم درس نمیخوندم
      ولی پسرعموم اومد و باهام حرف زد اونم آرمی بود ولی معدلش همیشه ۲۰ بود الان به تمام آرزو هاش رسیده الان بهترین دانشگاه رو تو کره آورده و الان ۵ یا ۶ ماهی میشه که رفته کره

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.