یو؛ چ طورین؟؟ فردا تعطیلههه :] میخوام فردا کلی تست بزارم!! عا دیدین طاقت نیوردم امروزم که روز زوجه تست نادم :]]
16 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
یو؛ چ طورین؟؟ فردا تعطیلههه :] میخوام فردا کلی تست بزارم!! عا دیدین طاقت نیوردم امروزم که روز زوجه تست نادم :]]
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ممنون بابت انرژی مثبتتون♡︎؛ امروز واقعا روز بدی داشتم ://💔
فالو:بک🖤🦨
فالو:بک🤍🦭
فالو:بک🤎🦔
فالو:بک💜🦄
فالو:بک💙🐳
فالو:بک💚🐢
فالو:بک💛🐣
فالو:بک🧡🦊
فالو:بک❤🐞
فالو:بک💖🦩
لایک:لایک🖤🦨
لایک:لایک🤍🦭
لایک:لایک🤎🦔
لایک:لایک💜🦄
لایک:لایک💙🐳
لایک:لایک💚🐢
لایک:لایک💛🐣
لایک:لایک🧡🦊
لایک:لایک❤🐞
لایک:لایک💖🦩
پین؟🐾🐻
کیوتا به تستام حتما سربزنید🥺
درسته کاملا بعیده
پس لطفا توقع نداشته باشید بزارم هرررررر غلطی دوست داشتید بکنید 😐👊
واقعی...
istp حققققق
entj اقا چقدر حقققق😂😂
INTJ هستم و واقعا همینطوره
نصف ملت رو Intj کراشن _گقتم جهت اطلاع_
دقیقاا (esfp)
من ترجیح میدم که تنها نباشم :)
اوووم؛ بلاخره یه Esfp یافتم :]✨
INFP نمیدونم من فقط اینطوریم یا بقیه هم تایپامم اینطورین گاهی وقتا درک کردن خودمم واسه خودم سخته چ برسه به زندگی🗿💔
مود؛ به نظرم این عادیه تو هر تایپ و بعضی وقتا پیش میاد
درسته من امکان نداره بگم حق با شماست من اشتباه میکردم🗿
و این است قودرت یک Entp🙇🏿♀️
منم