ناظر منتشر کن چیز بدی نیس
20 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر منتشر کن چیز بدی نیس
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
همه نظر سنجیم و انجام بدن
سلام مهربون♥
دو روزه شروع به فعالیت کردم
خوشحال میشم به صفحه پروفایلم سر بزنی:)
از آیدلا حمایت میکنم 🌸
تست های مختلفی میسازم
کیپاپ٬کیدراما
به آرمی بودنت افتخار کن✨
مایل به پین؟🔗
منم بزار☆
خودتم هستی یا کیوتیییییییییی 🎈🍇🍇🍇🍇🍇
مرسی لاوم
مرسی آجی 😊 تو هم کاربر خوب و مهربونی هستی عزیز دل 🙂
قربونت برم 🥺🙂
ملودیم 17دی 14سالم میشه با دادن امتیاز کادوتون رو بهم بدین.
هن
۱۰۰ریختم
♥💚
اون فعاله یا من!؟ 🚶🏼♀️🕸 تعداد تستامو نگاه کن داشم 🚶🏼♀️🕸
من آشنا هامو گذاشتم
اشنا هامو گذاشتم
اها 🚶🏼♀️🕸
پی ویت رو بچک
مرسی
6 تا شون رو میشناسم
دقیق نمیدونم نزدیک 50 ، 60 تا
دقیقااااا
فرزندم 🦊🍜
تست لایک و انجام شد🦊🍜
اگر میشه و زحمتی نیست از تست آخرم حمایت کنید🦊🤞🏻💕
حتما