5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
همه اسلایدا حق
اسلاید دو من فرزانگانم بعد برا هشتم فقط یه کلاس داره بعد از هفتم وقتی حضوری شد من یه مدت ولانی نبودم بعد اومدم دیدم همه با هم مچ شدن بعد از اون موقع به بعد دیگ نتونستم با کسی دوست بشم با دوست قبلی یام خیلی راحت حرف می زنم و شوخی می کنم و اینا اما اینجا فکر می کنن من خیلی درونگرام
اتفاقا من می خندیدم می گفتم از شرتون راحت شدم!😂😂😂
منم امسال قبولی جدید فرزانگانم ولی دهمم خیلی افتضاحههههه اصلا نمیتونم با هیچ کی مچ شم دوستای قبلیمو میخامممممم:((( هممون از هم جدا شدیم تو رشتع های مختلف و مدرسه های متفاوت😐😭
:)
هعی.. میشه خودمو خالی کنم؟
راحت باش:)
احساس میکنم اهل ی سیاره دیگم :(
اصلا ب هم سن و سالام نمیخورم :(
چون از صورتی خوشم میاد همه مسخرم میکنن:(((البته چون کتابو به گوشیم ترجیح میدمو زیاد اهل موزیک نیستم :(((
چیکار کنم اخهههه
میدونی بچه آدما مارو بخاطر علایقموپ زیاد اذیت میکنن اما لازم نیست به حرف دیگران اهمیت بدی ایونا هیچی از احترام گذاشتن به علایق کسی نمیدونن لازم نیست برات مهم باشن و از یه سیاره ی دیگه مگه چه اشکالی داره از یه سیاره ی دیگه باشی:)؟
احساس میکنم شبیهمی ؛ اصلا اشکال نداره که رنگ صورتی و دوست داری و با بقیه متفاوتی ، الان اینجوری شده که رنگ مشکی ، درونگرا بودن خیلی خفن به نظر میاد و برونگراها هم ادای درونگراهارو در میارن و این اصلا درست نیست و هرکی باید خودش باشه و به علایق هم احترام بذاره 😞😓😩
وای چقد اسلایدددد دوووووو حقهههههه
منم امسال از وقتی مدرسم عوض شده اصلا نمیتونم با هیچکی دوست شم:/
کلاس چندمی؟🙁🍭
منممممم همینطور!!!
از این تست حق می باربد
اسلاید یک++
عالی بود بیب...
سلام من منشی بانک هستم
ما تو تستچی یه بانک داریم که در اکانت کاربر (رئیس بانک) هست
ما پولتون رو براتون پس انداز میکنیم و وام هم بهتون میدیم تا چیزی که دوست دارید رو بخرید
هر هفته قرعه کشی داریم همراه با یه جایزه عاالییی 5000 امتیاز🤑
جهت سوال های بیشتر به اکانت من مراجعه کنید
اسلاید دو منم فقط اینکه من خیلی خوشحال و شاد و خندانم بقیه دپ🗿📿
کلاس ما برعکسه😐 البته من دپ نیسما اما اصلا نمیتونم تو جمعشون اوکی شم انگار از مریخ اومدم همه یجوری ان برام دلم مدرسخ قبلیو مخادددد:(((((((
منم اونا همش فکر میکنن من عجیب غریبم و زیاد دیوونه بازی در میارم چون اونا خیلی نور مالن🗿📿
هعببب 😐☹💔
++++