ناظر ردنکککککن 🚨 فالو کنید اکانتمو 😂
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر ردنکککککن 🚨 فالو کنید اکانتمو 😂
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ونزدی چه نخ کلفتی هم میده😁
[هشدار اسپویل!]
من وقتی اخرین قسمت ونزدی رو دیدم..این ادامه داره تایلر هاسید نیست نههههه
خدا اخه چراااااا چرا رو هاید کراش زدمممممم
گادددد کیللللل میییییی
پس از دیدن قسمت ⁷-⁸: :---------------)نووووووو پلیز نووووووو
ولی من از اونیکی(خاویار😂💔) بیشتر خوشم میاد تا این
منم
منم خوشگلم
ولی اسمش زیویره
زیویر هست
تا ⁴⁰⁰ تایـی شـدنـم بک میـدم🌚🌸
تا ⁴⁰⁰ تایـی شـدنـم بک میـدم🌚🌸
تا ⁴⁰⁰ تایـی شـدنـم بک میـدم🌚🌸
تا ⁴⁰⁰ تایـی شـدنـم بک میـدم🌚🌸
تا ⁴⁰⁰ تایـی شـدنـم بک میـدم🌚🌸
تا ⁴⁰⁰ تایـی شـدنـم بک میـدم🌚🌸
تا ⁴⁰⁰ تایـی شـدنـم بک میـدم🌚🌸
تا ⁴⁰⁰ تایـی شـدنـم بک میـدم🌚🌸
تست لایـ♡ـک شد،،پین?
جر😂
به۵۰نفرخوشگلنیازدارمتا۱۰۰تاییمکنن
شایدتوهمجزونهاباشی
پسبفالو
پین؟!
بک میدم
ادمین مایل به پین؟
اگه بابت تبلیغ ناراحت شدی پاک کن💜
از همینجا دست ساقیشو میبوسم.
فک کنم منظورش یه تار ساده نخ کوک بوده وگرنه من نخ نمیبینم😐
دیقا
ولی من اینقدر دلم میخواست تایلر و ونزدی کاپل شن... ولی تایلر هیولا بود. قشنگ خورد تو ذوقم
میشه اسپویل نکنی؟🤡
واقعا کع من تا قسمت ۳ دیدم ممنون میشم اسپویل نکنی