اینم از سم مدرسه
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینم از سم مدرسه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اگه میشه داستان کاربر (لاک سیاه) هم بخونید فوق العااااااده قشنگع تازه شروع کرده و فعلا معرفی و مقدمه رو گذاشته لطفا ازش حمایت کنیم🤍
ببخشید اگه دوست نداشتی پاک کن
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
فالو:بک🦋🐛
ادمین پین کن
همه جز اکیپ باحالا
خرخون و تیم غیبت
جچ: دلقک و پرت. اونقدرام درس خون نیستم (قبلا بودم) ولی سر امتحانات همیشه به بقیه میرسونم😔😂
افرین ثواب داره 😄😄😄
ج چ
تو مدرسه همه بهم میگن خرخون اما به الله قسم من خرخون نیستم فقط درسمو میخونم همین🤐😫
😂😂😂😂
شعرت خیلی سم بود دمت گرم
پیجت خیلی باحاله👍🏻
خیلی ممنون خوشهالم که خوشت اومد
❤
هم اکنون بارش حق
😄
من شکایت دارم
تو گفتی سم بعد
همش حق بود که
ای بابا راست میگی 😂😂😂😄😄😄
خوب اشکالی نداره یکم هم حق ببینیم😄😄
من که حرس نمیقولم چون...
معلمم ارمیه🤩🖤🖤🖤