ناظر منتشر پلییییییییز چیز بدی نداره😊
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر منتشر پلییییییییز چیز بدی نداره😊
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
انیونگ کیوتی🎀
امیدوارم حالت خوب باشه🍀
امروز یه پرنسس به دنیا اومده🌙
اون پرنسس کسی نیست جز...🦋
کاربر: ♤Miroko♤
تولدت مبارک🥺🫂
_ ¿𝐋𝐀𝐋𝐈𝐒𝐀♡
1:انیمه موردعلاقت تموم شه
2:داری توی اتاق انیمه میبینی چراغاهم خاموشن بعد و داری کیف میکنی یهو بابات میاد میگه چراغارو روشن کن عینکی میشی😑🥤
موقعی که راجب یوی از بهترین شخصیت ها از انیمه زود قضاوت میکنی ولی میبینی بهتر از اونیه که فک میکنی:)💖
اینکه موقه زیر نویس هماهنگ نباشه🗿🥲
جچ همشون بدن
جچ وقتی میخوای به مامان و بابات برای ۱۲۳۴۵۶۴۴۳۲۲۲بار توضیح بدی انیمه و انیمیشن باهم فرق داره😐😐😐💔💔و اینکه بقیه بگن این انیمه واسه تو خوب نیست و این انیمه مضخرفه و اینکه مامان و بابات وزارت انیمه ببینی هر چند که مامانم و بابام میزارن😐😐💔
دقیقا...
تولدت مبارک
ممنونم😊❤
واسه اسلاید ۴😔👍
برو تا چند قسمت قبلیو دوباره ببین حالت یکوچولو بهتر میشه🤌👍🥤🌝
فقط خدایی نرو قسمت آخر 🤧🚶♀️
آره اینم خوبه😂👌
خدایی قبول کن دو نوع اوتاکو داریم😐🤌👌
🌚اولی اونیه که: تا ته همه انیمه رو بادقت و چند بار پشت سر هم میبینه 🚶♀️
🌚همه ی دیالوگ ها رو اندینگ و تیتراژ رو و اسم تمام کاراکتر هارو حفظ میکنه🚶♀️
🌚و با در نظر گرفتن شخصیت کاراکتر ها سعی میکنه بقیه انیمه رو خودش درس کنه 🚶♀️
دقیییییقا
دومین نوع اوتاکو😐🤌👌
🌝انقدر گشادی ش میگیره تا همه قسمت های انیمه رو بفهمه🚶♀️
🌝 اصن حوصله نگا کردن انیمه هرو نداره🚶♀️
بعد حالا همه ی قطعی های اینترنت برای من جاهای حساس افتاده دیروز داشتم قسمت جدید خانواده و جاسوس رو میدونم دقیقا همون جا که یور به لوید لگد زد نتم قطع شدددددد
😔😔😔
من بعد تموم کردن انیمم افسردگی بعد زایمان میگیرم
منم
انیمه مورد علاقت چند تا قسمت اصن تو نت پیدا نباشه و اگر هم باشه بدون زیرنویس فارسی با دوبله انگلیسی༎ຶ‿༎ຶ💔(همین الان دارم تجریش میکنم 🤓💔)
👍😔