این پ. ست کمی جنبه فان داره و قطعا هر کسی خودش بهترینه و نیازی نیس مث کس دیگه ای باشه
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این پ. ست کمی جنبه فان داره و قطعا هر کسی خودش بهترینه و نیازی نیس مث کس دیگه ای باشه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
به چرت و پرتای بقیه اهمیتی ندیم و فقط بهشون بفهمونیم که پیازم نیستن..
اگر طرف رفیق فابمونم بود اگر هاید از آبان در اومد تحویلش بدیم
حرکات رزمی بلد باشیم که وقتی کسی مزاحممون شد از پس خودمون بر بیایم
اس 7 رو انجام بدیم افسرده میشیم ک:|
🤣🤣برا بعضی وقتا 😜
پلک نزنیم =
از چیزی که خوشمون نمیاد یا زیاد برامون جذاب نیست لبخند نزنیم
اوک ولی من تایپم با ونزدی یکیه ولی دوست دارم همون روحیه کیوت خودم رو داشته باشم😂💖
هعییی🧎🏻♀️
فیلمش گاادحح :))
ولی من کلا از همه لحاظ شبیه ونزدی هستم :|
نم