سلام بعد مدت ها برگشتم درسا زیاد بود پس لایک و کامنت و فالو فراموش نشه
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام بعد مدت ها برگشتم درسا زیاد بود پس لایک و کامنت و فالو فراموش نشه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ببین کاگامی آدرین رو راضی کرد که با مرینت صمیمی و از اینجور چیزها بشه چطوری میتونه خیانت کنه
خب یه فکته
💙💙
عالییییی بود 💝
خب من گاکامی را دوست دارم 😊
👌👌
ج چ : عاشقشم چون تقصیری نداره . اون موقع که با آدرین بود ازش بدم میومد
👌👌
اشتباهه من اینو با زیر نویس دیدم .
من زبان فرانسوی عالیه تازه برای این که اشتباه نشه زیرنویس هم دیدم پس چیش اشتباهه
کسی از دست کاگامی عصبانی نشد و کاگامی و مرینت هم آنچنان دوستی طولانی ای نداشتن . کاگامی هم به آدرین حق انتخاب داد فقط آخرش گفت که متاسفم از اینکه با هم بودنتون برام درد ناکه . و مرینت و آدرین هم ازش نظر خواهی کردن پس از دستش عصبانی نبودن
نظرت کاملا درسته اما بعضیا به این باور ندارن من اینو تو یه جا خودندم
آیامایلیبهبیومسربزنیوخوشحالمکنی؟!
تازهشیرکاکائوهممیدم🍶
؟
عالی بود
راستی تست اخرم؟
مرسی که دیدی ولی تست اخر چی
سر میزنی؟