اولین تستمه ببخشید اگه بد شد🙃
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اولین تستمه ببخشید اگه بد شد🙃
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
توی مدارس ایران هرچی که فکرشو کنی ممنوعه کلاسا یه ساعته زنگ تفریحا ۵ دقه این انصاف نیست حجاب اجباریه توی زمستونا هم باید توی صف باشی و با اون هوا ورزش کنی و... ناخوناتم باید کوتاه باشه نمیتونی رژلب و... بزنی معاونا خیلی سختگیرن و...
مراسم صبگاهی تو زمستون ( بعد میگن چرا انقر سرما میخوری)
دروغم کجاست ؟ چون کلاس تکنولوژی میرم😂🤝
عییییییی مریضضضض دهنتووووو
فکر کردم سومیییی
خوش به حالم چون کلاس سوم😂
یا چند سال افتادی یا داری دروغ میگی بچه 10/9 ساله چزور میتونه اکانت بسازه و برای اکانتش رمز بزاره
به خستگی ما فک نمیکنن توی یک هفته ۴ تا امتحان میگیرن:) 💔
ارزشی که برای دانش اموزا قاعلن💔
برای شما چهار تاس ما تو ی روز 3 تا امتحان داریم با اینک ابتدایی عیم.....:))))
منم ابتداییم ولی چهار تا امتحان دارم:) -_-|||
۱ حجاب اجباری
۲مراسم صبحگاه(خدا میدونه سر این چقد مدرسه رو لعن کردم)
مورد دوم دختر خالم میگه تو مدرسه شون ندارن ولی تو مدرسه ما اگه به هر دلیلی نرسی نمره ازت کم می کنن
از هرچی که بخوان هم می توانند کم کنند
وایی اره مدرسه ما اگه مریض باشی و نری میگن چرا نیومدی بری میگن چرا اومدی😑
دقیقا
یه درس میدن جلسه بعد میپرسن اعصاب ادمو خورد میکنه
دقیقا نمیزارن یکم استراحت کنیم