تازه وارد تستچی شدم😐 کیپاپرا بیاین اکیپ بزنیمممم:)
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تازه وارد تستچی شدم😐 کیپاپرا بیاین اکیپ بزنیمممم:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دو نفر دیگ برای اکیپ موخواممم=/
روژینم 12 سالمه
کیپاپرم فن ب پ و بی تی اسم
منم کم کم دارم کیپاپر میشم
فرند?
یس یوکی ۱۱ اند یو؟
خوش تارا۱۷
مایل به فرند؟🌝🤝🏻
یوکی ۱۱ اند یو؟:)
اولیویا 13:)
کسی نمیخواد بیاد تو اکیپپپپ؟؟؟ خدااا یکی بیاد بگه من میام اکیپ بزنیم=/
یس:|
اکیپ فقط ۵ نفره هست'-'
و خب همی هرکاری ک او یه اکیپ انجام میدن رو انجام میدیم*-*
راستی اکیپ دخترونه هس:|
من میام زیبام
میشه منم بیام؟:_:
من میام،چه اکیپی؟
بیاکاوایی:)
اکیپچجوریهسخوچننفرفرندمیشناکیپمیزننمنظورماپنجوریهس..
عررررر منم یه کانال تو آپا دارم:)
مایل به فرند؟هیماری 12 و شما؟
یس یوکی ۱۱:)