4 سال پیش 6 اسلاید 2,747 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (72)
  • ᬼتـــا 500 تـــایـــی شــدنــم بــک مــی‌دم♕
    ᬼفــالــوم کــن بــک بــدم♕
    ᬼفــالــو=بــک♕
    ᬼپــیــن؟♕

  • 𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐
    𝒑𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒎𝒆
    𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝒄𝒐𝒐𝒍 𝒕𝒆𝒔𝒕𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒖𝒄𝒉
    𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒂𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒑𝒐𝒔𝒕𝒆𝒅 𝒔𝒐𝒐𝒏
    𝒔𝒖𝒑𝒑𝒐𝒓𝒕
    سلام
    لطفا منو دنبال کن
    من کلی تست باحال و اینا دارم
    به زودی منتشر میشن
    حمایت کن

  • فالو=بک
    پین؟
    ادمین ببخشید بابت تبلیغ ناراحت شدی پاک کن💜

  • سلامممم
    بچه ها من تو پینترست پست می ذارم از بی تی اس و هری پاتر 🔥🔥🔥💞💞💞
    نیاز به حمایت دارم 👀🥺🥺
    اگه میشه حمایتم کنید 💜💜
    اسمم تو پینترست : raha hadi
    ادمین پین ؟؟؟؟🥺

  • بک؟

  • پشمامممم فرشش چقدر شبیه فرش کنه🥲😮

  • بعد رف توی آشپزخونه واسم فیله درست کرد با سیب زمینی سرخ کرده خودشم پیاز سوخاری و کوکا و پپسی خریده بود..
    بعد نشست تلویزیونو روشن کرد مستربین گذاشت منو صدا کرد منم قیافم اینجوری بود: ■-■
    بعدم گف بیا بریم شهر بازی و خلاصه همرو لمبوندیم باهم و کلی خندیدیم با مستربین بعدشم رفتیم شهر بازی..عرررر ●~●

    • حتما زندگی قبلیت دنیا رو نجات دادی

    • امکانش هس😂

    • حق دارم باور نکنم دیگه؟🗿
      دیگران خواهر برادر دارن ما گاو داریم😐💔

    • به هرحال...
      اگه دلت میخواد میتونی باور نکنی
      ولی کاش باور کنی😂

  • این که چیزی نی..
    یه روز من داشتم گریه میکردم..افتضاح بودم...ینی تنهااااای تنهااا هاهاهایییی
    آجیم دید..
    رف بیرون..اومد خونه با یه کیک 2 طبقه و دوتا چیپس و سه تا لواشک *جیون* و یه دونه هودی کیوووووت و دمپایی ازین کیوتا زمستونی ●~●
    بعد رف توی...
    ادامش کامنت بعد چون جا نمیشه=/

    • حالا خواهر من کوچیک بودم یه کاری بهم میداد منم انجامش نمیدادم
      تهدیدم میکرد میگفت شبکه پویا رو حذف میکنم😐💔

    • 😐😂

  • ملت داداش دارن و ماهم داریم
    شانس نداریم که

  • و منی که اصن داداش ندارم😂 یاع یاع ولی خدا بده از این داداشا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.