4 سال پیش 6 اسلاید 162 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (38)
  • به نظر من برو quotev توش داستان و اینا زیاده و خب نسبت به تستچی صددرصد کاربرای ببشتری میان و داستانتو میخونن و نقد میکنن ^^ ( چون گفتی اینجا نمیتونی ادام بدی داستانتو گفتم )

    • اره توی اون هم من داستان مینویسم اما از وقتی که فیلتر شد دیگه کلا نرفتم ولی اگه خواستی پیام رو ببینم اسم اکانتم soror هست توش درباره ی توکیو ریونجر داستان نوشتم

    • 👌🏻💖

  • من خیلی به نکات ریز توجه داشتم

    • اشکالی نداشت ؟ داستان😂⚘

    • ابدا

    • بچه ها متاسفانه چقدر هم که داستان رو مینوسم و تغییرش میدم ناظر رد میکنه و واقعا داره الکی همه ی داستان هام رو رد میکنه و دیگه نمیدونن چیکار کنم از اون موقع چهاربار داستان رو نوشتم و هر دفعه ناظرا رد کردن داستان. اگر همینجوری ادامه داشته باشه و هی رد کنن اکانتم پاک میشه پس دیگه واقعا نمیتونم داستان رو ادامه بدم

    • آخه چرا

    • اصلا واقعا نمیدونم به خدا میرم میزنمش ناظره رو خوشش اومده هعی رد میکنه

    • 😂😂😂😂اینستا نیز در دسترس می باشد فرزندم

    • اره 😂😂

  • اونجا باید جومونگ می یومد و میگفت

  • من حق می گم که زمین به آسمون تبدیل میشه

  • عیب ندارد ولی فردا ‌‌پارتبده جبران شه

    • باشه^^

    • پارت بعد کو؟

    • پارت من دیشب نوشتم هنوز ناظر های گرامی ثبت نکردن

    • یه پیام دارم برا ناظر عزیز

    • واقعا دیگه دارم از دست این ناظرا خسته میشم یک پارت میدی میبینی یک هفته طول میکشه هنوز کسی ثبتش نکرده به نظر من باید سایت هم داستان رو مینوشتس ثبتش میکرد اگر مشکلی داشت یک گزارش بدم بقیه عیبش هم بگن نویسنده درستش کنه

    • داخل اینستا ادامه بده راحت تری

    • اینم حرفیه

    • اره اینستا هم خوبه ولی دیدم توی تستچی کسی تاحالا از این ایده استفاده نکرده گفتم اولین نفری باشم که اینکار رو میکنه ولی توی اینستا زیاده

    • ظاهرا ناظران گرامی علاقه ای به ثبت تستت ندارن متاسفانه

    • تست رو اول که نوشته بودم ناظران گرامی قبولش نکردن کلا پاک شد بعد دوباره الان یکی دادم ناظران گرامی قبول نمیکنن تست رو قبول کنن *اشکی شدن*

  • عالیییییی

  • فن داستانت شدم واقعا عالی
    راستی برای کسی مثل من جا داری توس داستانت یا نه
    🥺
    👈🏻👉🏻

    • اره تا دو نفر دیگه رو میتونم جا بدم لطفا یک بیو گرافی کامل از خودت بده^^ ...... اسمت، فامیلت، قدرت، نوع شخصیتت، ظاهرت.

    • واییییی ملسی

    • اسم :کویو
      فامیلی: سابورو
      قدرت : قدرت خاصی مد نظر ندارم
      اخلاقیات : مهربون ، آروم ، باهوش خجالتی ، خیلی تخیلی ، برنامه ریز
      ظاهر : قد بلند با مو های کوتاه و قهوه‌ای و رنگ چشمش هم قهوه‌ای

  • ماکرو حق گو 🤣💔👌🏻

    • عجبببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

    • متاسفانه چقدر هم که داستان رو مینوسم و تغییرش میدم ناظر رد میکنه و واقعا داره الکی همه ی داستان هام رو رد میکنه و دیگه نمیدونن چیکار کنم از اون موقع چهاربار داستان رو نوشتم و هر دفعه ناظرا رد کردن داستان. اگر همینجوری ادامه داشته باشه و هی رد کنن اکانتم پاک میشه پس دیگه واقعا نمیتونم داستان رو ادامه بدم

  • خب…عالی بود خب…مثل همیشه خب….اره دیگه خب…تاخیرم عیب نداره خب….😂💔💔💔
    راستی لعنتی مگه چون موهام سفیده باید ازشون به عنوان دستمال کاغذی استفاده کنی ؟ 🤣💔

    • 🤣🤣🤣🤣🤣شما ببخشید دیگه.... اصلا من دیگه دارم از خنده میترکم من اسم داستانم در زندگی هست الان تستچی رو باز کردم یک دفعه دیدم عه؟ چرا اسم داستان عوض شده؟🤣

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.