4 سال پیش 6 اسلاید 342 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (13)
  • اینا رو نودی هام داشتن 😂😂 من خودم به شخصه الان حدودا بیست و یک سالمه و دهه هشتادب ام همه رو داشتم هیچ الان شوهرم باهاش بازی میکنه😑😂 منم میترسم خراب بشه اون وسط😂😂

  • عمو فردوس من سبز بود و هست.

  • اهههه نمی‌فهمم چرا این قدر دهه نودی ها میخوان خودشون رو قاطی ما کنن به زور میخوان بگن هرچی شما داشتین مایملک داشتیم اههه
    اعصابم خورد میشه

  • اول نودم اما همه رو داشتمممممم
    وای که چقدر با عمو فردوس بازی میکردمممم

  • اسلاید ۳....من چند دس داشتم خیلی زیاد بود با دوستام خوراکی میخریدیم میریختیم تو اون ظرف ها🗿چقد اونموقع خوب بود.....

  • حححقققققق

  • چرا احساس پیری کردم؟

  • حق بود 💜💜ممنون بابت تست قشنگت

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.