4 سال پیش 4 اسلاید 638 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • میشه به تست اخرم سر بزنید؟؟؟

  • من خودم قدم مثل چویاست کسی بهش چیزی بگه خودم نصفش میکنم

  • من هم قد مایکی هستم 😁😁😁😁😁😁

    • imageنامزد ران
      آنلاین

      بنده که ازش کوتاه ترم هستم ولی زبونم 90000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 کاره🤪😆

  • منی که برام مهم نیست زیر دست و پاشون املت شم *
    با جرعت میگم: میرم بهشون میگم ✊🏻
    البته خودم 153 هستم 😂
    چویا صدو شصت هست، مایکی صدو پنجاه و خورده ای ولی یه جا دیده بودم گفتن 157، لیوایم صدو شصت و خورده ای هست. کلا اگه برم بهشون بگم اولین جمله ای که میگن اینه: توکه خودت کوتاه تری!. 🗿

  • جراتش رو دارم ولى انسانيت هم دارم👍🏻✅

  • قد کرا**شانم را مسخره نمیومانم😔🗿💔(مخصوصا مایکیییی اهههه کراش کیوت😭🗿)

    • کی دلش میاد این کیوتا رو مسخره کنه

    • اونایی که مرض دارن

      من قدم از هر سه‌تاشون کوتاه‌تره🤣🤣🤣

    • imageنامزد ران
      آنلاین

      من از مایکی کوتاه ترم🥺🥺

  • جراتش رو دارم اما دور از ادب هستش که بخوام قد یه نفر رو مسخره کنم 💜

  • مگه م#رض دارم قد پسرامو مسخره کنم؟🗿😀💕

  • حقیقتا جراتش رو دارم ولی اتفاق بعدش میشه یه جوری جمعش کرد

    • فکر نکنم بشه جمع کرد

    • خب میشه فرار کرد یا معذرت خواهی کرد (اصلا چقدرم قبول میکنه) به هر حال چون قدم ازشون بلند تره(خیلی افتخاره اصلا) یه جورایی جرعت دارم البته نه اینکه بیام بگم عهههه بچه ها من به کوتوله میبینم نچ میرم اینشکلی این کارکترا رو بغل میکنم میگم کوچولوی کیوت(البته اگر خجالت نکشیم)

  • جرات ندارم متاسفانه 🌚

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.