4 سال پیش 5 اسلاید 1,428 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • عاشق هردوشونم 😭✨

  • دو عدد کیوت💞💞💞

  • 💜💜

  • عشقامم

  • فداشون بشم🥺😂

  • لطفافالوم‌کنین🍭
    لطفافالوم‌کنین🍯
    لطفافالوم‌کنین🍭
    لطفافالوم‌کنین🍯
    لطفافالوم‌کنین🍭
    __________________________________________________
    ادمین پین میکنی لطفا؟ 🥺🧋

  • ادمین آجی میشی؟🥺
    یجی 15💜

    • ارععهع🥺 هستی ۱۴

    • خوشبختم آجی🥺💕💜

    • چقدر اسمت قشنگه🥺❤💜❤💜

    • مثل خودت

    • مرسی❤

  • هردو‌عشقای‌منن🥺

  • اوخی‌بچم:)

  • عشق:جیسو❤❤❤❤
    نمد چرا ولی از آیو خوشم نمیاد(توهین نمیکنم یا هیت نمیدم ولی از سبکش و استایلش و اینا خوشم نمیاد ولی دختر خوبی بنظر میرسه🖤💜)

    • هههههه
      آیو‌ایز‌لاو(نمیدونم‌چی‌زدم‌)

    • چرا‌از‌سبک‌و‌استایلش‌خوشت‌نمیاد؟:|

    • خب هرکی نظره خودشو داره تو میتونی آیو رو دوس نداشته باشی اشکال نداره سلیقه خودته به هرحال

    • نه آخه بیشتر از آیدلایی خوشم میاد که صداشون مثل لیسا یا یجی خفن باشه و بیشتر از رپرا خوشم میاد ولی اشتباه گفتم که از استایلش خوشم نمیاد استایلش رو دوست دارم و بنظرم دختر خوب و مهربونیه💕

    • بله بله

    • هرکی سلیقه ی متفاوتی داره و من به سلیقت احترام میزارم💕

    • نه عزیزم نمیگم از آیو بدم میاد یا دوسش ندارم ولی فنش نیستم🥺💕

    • اوهوم🙂💕

    • ریکو جان هرکی یه سلیقه ای داره شما نمیتونی مجبورش کنی آیو رو دوست داشته باشه🍓

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.