4 سال پیش 12 اسلاید 817 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • 🌸به تست جدیدم سربزنیدشخصی شده🌸
    🌸به تست جدیدم سربزنیدشخصی شده🌸
    🌸به تست جدیدم سربزنیدشخصی شده🌸
    🌸به تست جدیدم سربزنیدشخصی شده🌸
    🌸به تست جدیدم سربزنیدشخصی شده🌸
    ادمین تستت لایک شد🌸
    میشه پین کنی؟🌸

  • پارت یک من بودم دقیقا
    همه بهمون میگن احساس نداریم کسی برامون مهم نیست ولی اصلا اینجوری نیست فقط کسی نیست که بتونه مارو درک کنه فقط با نظم داشتن میتونیم یکم خودمون باشیم ولی ما هم احساس داریم
    تو کل تست ها بهمون میگن بی احساس اصلا نمیدونم احساس چی هست ولی سخت در اشتباهین

  • Isfp:..)

    • INTJ:درسته همیشه تو خودمم چهره بی تفاوتی داریم و علایق و رفتارمون متفاوته و تنهایی رو دوست داریم و تو جمع نمی‌آیم ولی دلیل نمیشه بی احساس و روانی و عجیب غریب خطاب بشیم. تاحالا فکر کردین چرا؟ چرا از خودمون نمیگیم؟زیاد حرف نمیزنیم؟ نمیخندیم؟ چون هر کسی قادر به این نیست که بتونه حرف ها و علایقمون رو درک کنه درسته ما پیش شما اینجوری خودمون رو نشون میدیم اما وقتی تنهاییم یا وقتی پیش دوست صمیمی هستیم رو دیدی؟اون وقته که میخندیم،شادیم و..... چون اون ارزش دیدن لبخندمون رو داره و خیلی حرف های دیگه....

  • من یه enfp ام.
    دلم میخواد دوستای زیاد داشته باشم و وختی ناراحتم همه میفهمن. اما گاهی اوقات توی خلوت خودم و توی تنهایی بدون حضور هیچکس کلی گریه میکنم و هچیکس هم نمیفهمه. آدم شاد و پر انرژی ایم و اینو دوست دارم اما یه چیز کوچیک میتونه باعث شه ناراحت شم. بعضی وقتا خنده هامون فیکه! :)

  • اسلاید 7 هم تایپییمم

    • عرر💛🥺

    • :)

  • وقتی باهات مهربونم و باهات زیاد میخندم یعنی باهات راحتم پس انقدر زود نزن تو ذوقم با گفتن چه پرسرصدایی😀💢شاید در ظاهر بهت هیچی نگم ولی با اون حرفت قلبم خیلی میشکنه وعصبانی میشم

  • عالی منم میخوام باشم /enfpبرای این داد نمیزنم چون عادتمه نه اشتباه نکن برای این داد میزنم که توجه کنید به حرفام ولی... بیشتر وقتا کسی گوش نمیده ولی بیشتر غمامو تو خودم میرزم و وقتی که دیگه تحملم کم شده باشه تو تنهاییم گریه میکنم...ولی غم های کوچیکمو با بقیه اشتراک میزارم

  • Infp
    مغرور‌نیستیم‌،‌فقط‌تخیلات‌خودمونو‌ب‌وقت‌گذروندن‌بامردم‌‌ترجیح‌میدیم‌و‌بیشتر‌لذت‌میبریم.و‌اینکه‌اگه‌با‌کسی‌مهربون‌باشیم‌ب‌این‌معنی‌نیس‌ک‌جزو‌آدمای‌مهم‌زندگیمونن،گاهی‌ی‌لبخند‌ما‌برای‌اونا‌از‌دم‌فیکه!=)))

  • اگه میشه تو پارت بعدی باشم....؟
    INTP
    بعضی وقتا کتاب،آهنگ،گیم،فیلم،انیمه بهتر از وقت گزروندن با آدمای فیک عه

  • سادگی و دلسوزی ما، دلیل نمیشه ازمون سواستفاده کنی,,,
    ‌‌-INFP

    • من infp ام...":)🍃💗

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.