4 سال پیش 8 اسلاید 1,222 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (72)
  • تاج تخت
    نقش دنریس

  • دیروز با کارگردان تو کوچه شهید بهشتی داشتیم سیب های قفل شده رو رنگ میکردیم و در این همه چیز دیگه 😐😂

  • خانه کاغذی توکیو
    ج چ:دیروز با کارگردان تو کوچه گفتم بنگتنننننننننننننننننننننننننننن کیم نامجون تهیونگ جین جیمین جیهوب شوگا جئون جونکوک.
    عه کیبوردم ارمیههههه یسسس💜💜💜🙂🙂🥳🥳

  • سه بیوک😊❤

  • دیروز با کارگردان تو کوچه های تفاهم ها میاین از توابع بخش مرکزی از من می دانم چرا من را راهنمایی کنند و به همین خاطر به این موضوع به یک مقاله در مورد این که این مقاله به این دلیل به این ترتیب از بالا به آن اشاره به
    کیبورد من قرص هاشو نشسته خورده😐

  • دیروز با کارگردان تو کوچه های مختلفی می شود تا در این باره گفت بمون سونیا و لیسا هم رفتند

  • دیروز با کار گردان تو کوچه علی گفت من از تو هم بخیر.


    یبوردم مواد میزنه به خدااااا

  • دیروز با کارگردان تو کوچه و بازار کشور و تندرستی دارم.

  • ج چ:دیروز با کارگردان و بازیگر نقش اول مرد و زن و مرد در این باره گفت که این کار را انجام دهید و یا در حال حاضر در این زمینه به این ترتیب که برای شما ارسال می شود😳
    کیبورد مواد می زنی😐

  • دلم به حال نفر بعدی میسوزه 😆

    • چرا؟

    • چون تو اسکویید گیم سه بیوک میشه به احتمال زیاد

    • آها

    • اصلا چرا دلت سوخت که به نفری بعدی سه بیوک میوفته؟
      من سریالش ندیدم اما دوست دارم بدم که چرا دلت سوخت

    • سریال رو نبین و اینکه دختره بدجور از لحاظ احساسی و جسمی صلاخی میشه مرگشم دردناکه شخصیت مظلومی هم هست

    • آخی پس خوب شد که نرفتم ببینم آخه خیلی از فیلم و سریال های غمگین بدم میاد

    • که اینطور اسکویید گیم غمگین و ترسناکه اما شاهکاره خیلی فلسفه عمیقی پشتشه و غم هم جای خودش حرمت داره و باید باشه

    • پس تو که دیدی میگی که ببینم یا نه؟

    • چند سالته؟

    • ۱۳ ، چطور؟

    • نبین مال بالای ۱۵ ساله به نظرم

    • مگه خودت چند سالته؟

    • ۱۷

    • اوه ، ۴ سالم ازم بزرگتری.😄
      باشه پس فعلا تا ۱۵ سالگیم نگاه نمیکنم.😅

    • 😄👍🏻

    • 💕🌸

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.