6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من خرخونم چون میخانم
من هر خونم چون تهیونگ و به تو می میرم و من میخوام اون رو با انیمه ژاپنی وای خر
چی شد؟ فقط اخرششش جرمممم ..خر😂😂😂
😂😂😂😂
ج چ:من خرخونم چون دیروز در صد سال اخیر به دلیل عدم حضور داشته ها که این نامه به دستم رسید و در جریان هستند
چی در جریانه؟
منخرخونمچون نامجون اعتماد داره به جونگکوک که خرخونه که خرخونه که منم خرخون کنه که خرخونه که جیمیناااا از این رو در میارم اونجا
عاها.......
من خر خونم چون من از این روستا 😂
روستا؟.....
عالیییی
♡♡
من خ.رخونم چون نمیتونم برم 😂
جحرر
اوکی ولی من هیچ آینده ای از خودم تو درس نمیبینم))))
چراا تلاش کن عزیزم مثلا نمرت ک کمه کارایی کن ک نمرت خوب شه
معدلم تاحالا پایین 18 نیمده اما حس میکنم آیندم تو هنر و ورزشه)))
ولی خرخونم
خب ب مامان بابات بگو ثبت نامت کنن
میرم موسیقی پیانو رو شروع کردم ورزشم اسکیت ی سالی هست دارم میرم)))
خوبه دیگه از چی بدت میا؟😔🗿
از درس✔️
اکی🗿😔
عالیکیوتی^^🐨💕🧚♀️
مرصی لاولی•-•🌸