4 سال پیش 8 اسلاید 848 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • درونی تو آتش هست❤
    دلت میخواد مستقل باشی و قدرت طلب هستی و از اینکه کسی برات برنامه ریزی کنه خوشت نمیاد🫠🤍
    از درون به دیگران اهمیت میدی اما واسه اینکه خودتو کوچیک نکنی بی اهمیت جلوه میدی و قول میدم اگر قدیم به دنیا میومدی پادشاه یا ملکه میشدی🙂💜
    تو مثل اتش گرم و نورانی هستی اما میتونه گرمات همه جارو بسوزونه پس عصبانی کردنت کار درستی نیست:)💕


    کاملا درسته ، آفرین خوشم اومد بازم از این تست ها بزار !
    من آروم و مهربونم اما اگر عصبانی بشم معلوم نیست که چی رخ میده

  • عنصر درونی تو آب هست 💙 تو ادم شفاف ذهن و مهربونی هستی که میتونه یه آدم خوشرو یا مهربون باشه یا یه آدم سرد و جدی🫠🤍 آرامش فقط انگار واسه تو ساخته شده و در وجودت از آرامش بالایی برخورداری و مثل آب زلالی و با جریان زندگی پیش میری و امیدواری:)💜

    آدم سرد و جدیم

  • کاش آدمای اطرافم هم بفهمن عصبانی کردنم کار درستی نیس🗿🚬
    عنصری آتش شد👀

  • عنصر درونی تو آب هست 💙
    دوست داشتم آب باشم💗
    عالی بود

  • نتیجه :
    عنصر درونی تو آب هست 💙
    تو ادم شفاف ذهن و مهربونی هستی که میتونه یه آدم خوشرو یا مهربون باشه یا یه آدم سرد و جدی🫠🤍
    آرامش فقط انگار واسه تو ساخته شده و در وجودت از آرامش بالایی برخورداری و مثل آب زلالی و با جریان زندگی پیش میری و امیدواری:)💜

  • اب
    😀

  • عالی و فوق العاده 💜🌺

  • عنصر درونی تو آتش هست❤
    دلت میخواد مستقل باشی و قدرت طلب هستی و از اینکه کسی برات برنامه ریزی کنه خوشت نمیاد🫠🤍
    از درون به دیگران اهمیت میدی اما واسه اینکه خودتو کوچیک نکنی بی اهمیت جلوه میدی و قول میدم اگر قدیم به دنیا میومدی پادشاه یا ملکه میشدی🙂💜
    تو مثل اتش گرم و نورانی هستی اما میتونه گرمات هم

  • عنصر درونی تو آتش هست❤
    دلت میخواد مستقل باشی و قدرت طلب هستی و از اینکه کسی برات برنامه ریزی کنه خوشت نمیاد🫠🤍
    از درون به دیگران اهمیت میدی اما واسه اینکه خودتو کوچیک نکنی بی اهمیت جلوه میدی و قول میدم اگر قدیم به دنیا میومدی پادشاه یا ملکه میشدی🙂💜
    تو مثل اتش گرم و نورانی هستی اما میتونه گرمات هم

  • عنصر درونی تو آتش هست❤
    دلت میخواد مستقل باشی و قدرت طلب هستی و از اینکه کسی برات برنامه ریزی کنه خوشت نمیاد🫠🤍
    از درون به دیگران اهمیت میدی اما واسه اینکه خودتو کوچیک نکنی بی اهمیت جلوه میدی و قول میدم اگر قدیم به دنیا میومدی پادشاه یا ملکه میشدی🙂💜
    تو مثل اتش گرم و نورانی هستی اما میتونه گرمات هم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.