خواهر قشنگم لطفا پارم نکن و اینکه اگه دوست داشتید بگید پارت بعدم بسازم
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خواهر قشنگم لطفا پارم نکن و اینکه اگه دوست داشتید بگید پارت بعدم بسازم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تولدت مبارکک🎀🌷
ممنونم ازت
من آجی دوقلو دارم خوش بختانه
ولی خب میشه گفت ندارم
یعنی هم دارم هم ندارم😐💔
خواهر کوچیک در یک کلمه = یک رومخ به تمام معنا
دقیقا
افرین خود خودشه خیلی زیاد رو مخه
من یه خواهر بزرگتر دارم خودم کوچیکم البته خواهر بزرگتر داشتنم دردسرای خودشو داره 😑
ولی واقعا اینکه تو مدرسه به دوستات میگفتی این خواهر منه خیلی حس خوبی ولی من لوس نبودم هیچوقت نمیگفتم فلانی اذیتم کرد
کاش تو خواهر من بودی 🥲😂
منتکفرزندمجفتتونفشاربخورید😹
سگ تو روحت
تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻🫲🏼
تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻🫲🏼
تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻🫲🏼
تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻🫲🏼
تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻🫲🏼
تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻🫲🏼
تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻🫲🏼
تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻🫲🏼
تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻🫲🏼
تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻🫲🏼
تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻🫲🏼
تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻🫲🏼
من ابجی ندارم😐
ولی چرا دلم خاس😐
چون دلت خواست یکی داشته باشی تا مدام باهاش دعوا کنی
خدا رو شک خاهر ندارم و گرنه حسود تر از این حرفاممم😂
ای واییییی
هعیی حق همشو تجربه کردم مخصوصا اسلاید2😔اخه لامصب اون میمون کوچیکه مگه چی چی داره من ندارم🗿💔
دقیقا👌🏻🥲
هعیییی بینام میمون خودتی هاااا😐 بی نام نشان قرار داستان تو رو من ادامه بدم حواست باشه😉
پارت دوک مم میسازد کیف کنید 😉
منظورت اینکه پارت دوم خودت میسازی بقیه کیف کنن😐