4 سال پیش 4 اسلاید 401 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • تولدت مبارکک🎀🌷

  • من آجی دوقلو دارم خوش بختانه
    ولی خب میشه گفت ندارم
    یعنی هم دارم هم ندارم😐💔

  • خواهر کوچیک در یک کلمه = یک رومخ به تمام معنا

  • من یه خواهر بزرگتر دارم خودم کوچیکم البته خواهر بزرگتر داشتنم دردسرای خودشو داره 😑
    ولی واقعا اینکه تو مدرسه به دوستات میگفتی این خواهر منه خیلی حس خوبی ولی من لوس نبودم هیچوقت نمیگفتم فلانی اذیتم کرد

  • من‌تک‌فرزندم‌جفتتون‌فشار‌بخورید😹

  • تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻‍🫲🏼
    تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻‍🫲🏼
    تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻‍🫲🏼
    تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻‍🫲🏼
    تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻‍🫲🏼
    تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻‍🫲🏼
    تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻‍🫲🏼
    تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻‍🫲🏼
    تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻‍🫲🏼
    تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻‍🫲🏼
    تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻‍🫲🏼
    تا 1400 شدنم بک میدم🗿🤡🫱🏻‍🫲🏼

  • من ابجی ندارم😐
    ولی چرا دلم خاس😐

  • خدا رو شک خاهر ندارم و گرنه حسود تر از این حرفاممم😂

  • هعیی حق همشو تجربه کردم مخصوصا اسلاید2😔اخه لامصب اون میمون کوچیکه مگه چی چی داره من ندارم🗿💔

    • دقیقا👌🏻🥲

    • هعیییی بی‌نام میمون خودتی هاااا😐 بی نام نشان قرار داستان تو رو من ادامه بدم حواست باشه😉

  • پارت دوک مم می‌سازد کیف کنید 😉

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.