5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ولی من برف رو دوست ندارم ...
برف زیباترینه
باشه ولی برای بنگتن نه تنها ذوب میشم.... بلکه مولکول های سازنده وجودم از هم تجزیه میشه و به پروتون، نوترون و الکترون تبدیل میشم 🥲💜
مولکول تجزیه بشه میشه اتم.. بعد اگه اتم تجزیه شه میشه این سه تا😂🗿
حیف این سه تا هنوز تجزیه نشدن وگرنه ذرات تجزیه شده e,p,n رو هم نام میبردم😂💔
قشنگ هر چیزی که امروز تو مدرسه خوندیو برام گفتی آفرین
دوست داری منم از تانژانت مثلث بهت بگم؟😂
بگو دستت درد نکنه😂💜
من الان همین ک.وف.تیا رو فردا یادم میره بنویسم🥲🖤
نامجونا خودت شاهد باش من خونده بودمممممم😭😂💔
من وساطت میکنم ابروهاتو نتراشه
سلام اگه کسی ناظره میتونه پارت هشت داستان دیگه از دستت نمیدم رو منتشر کنه اسم دقیقشم دیگه از دستت نمیدم (پارت ۸) هست ممنون میشم اگه منتشرش کنین تقریبا یک روزه تو صف انتظاره
راستی ادمین تستت رو دوست داشتم
دونه ی برف🥺🫂
تو قشنگ ترین دونه ی برفمی(:
🫂🥺