4 سال پیش 7 اسلاید 74 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (79)
  • سلامم چطوری 😐🍫

  • پرندییین خوابالو زن قوی دونگ بوک سو را تمووممم کرد خیلیی قشنگ بودد بعدش وکیل وو را دید اما وکیل وو فصل دوش هنوز نیومده اصلا نمیدونم میسازن یا نه خوابالو ازین بابت خشحال نیست هبب 😐⛏️

    • ایولللل...اوو من وکیل وو رو ندیدم..خوبه؟

    • اوهوم اما ترجیها صبر کن فصل دوش بیاد بعد نگاه کن خیلی سخته انتظار فصل جدید داشتن 😐⛏️

    • آره خیلی بده..

    • اوهوم 😐⛏️

  • @Parandin
    آره..کلاس تابستونی
    ______
    این درسی یا تفریحی 😐؟💤

  • ی سلام پیشی خوابالویی سلامم 😐🍫
    صبح بخیرر 😐💤

    • چه خوب که سلامتییی...منم سلامتی..منم و تابستون و مدرسه ی آتیشی

    • عه چه خوبببب..خب انیمه و کیدراما میبینی؟
      من خودم از اینا بیشتر میبینم

    • ژانر اصلی بیشتر چی دوست داری که کنارش کمدی باشه؟

    • همچنین 😐🍫🍫
      عهه مدرسه داری الهی😐💤

    • آریی خوابالو کیدراما و هم انیمه رو میبینه 💤😐🍫

    • آره..کلاس تابستونی

    • ایولللل

    • نمیدونم انقدری فرق نداره ولی درام خانوادگی آموزنده هرچی خودت می‌پسندی 😐🍫

    • کیدرامای یک روز خوب برای سگ بودن عاشقانه و کمدی و فانتزیه

    • انیمه ی ماشل رو دیدی؟ اگه ندیدی اونم اکشن و کمدی و فانتزی و قدرت ماورالطبیعس

    • آها..اوکی

    • خوابالو جون من الان باید برم بعدا دوباره میام بقیه رو بگم:)

    • ممنوون 😐🍫

    • فقط آهنگش خوابالو شنیده اصلا تو مغزم پلی شد 😐💤💤
      آموزنده هم هست چیزی یادبگیرم ازش مثلا درمود مسائل اجتماعی دوستی خانواده اینا 😐؟💤

    • راحتتت باش ما ازین حرفاا نداریم خونه خودتونهه البته که واقعا واقعان هم خونه خودتهه ولی همیشه راحت بااش من منتظر میمونم تا بعد 😐🍫🍫

    • اصن به خاطر همون آهنگش معروف شد...آره آموزنده هم هست

    • مرسی:»

    • بانگو استری داگز رو دیدی؟

    • کیدرامای یه روز خوب برای سگ بودنم یه تیکه هاییش به نظرم آموزندس نمیدونم دوست داری چه قدر آموزنده باشه..

    • کیدرامای the beaytu inside به نظرم خیلی آموزنده بود ولی کمدی نبود زیاد اگه درست یادم باشه..عاشقانس

    • وقتی تو خواب بودی رو دیدی؟

    • زن قوی دو بونگ سونم اگه ندیدی هم عاشقانس هم کمدی هم آموزنده

    • اوهوم 😐⛏️

    • آری آری سگ‌های ولگرد بانگو دیدمم ولی آخراش نه چی شد تهش راسته که دازای با اون مو قرمز عاشق همن 😐؟💤

    • پری وزنه‌برداری کیم بوک‌جو دیدم ولی زن قوی دو بونگ سونو نه😐💤
      وقتی تو خواب بودی رو دیدمم 😐⛏️ ه روز خوب برای سگ بودنم حتماا میرم ببینم 😐🍫
      ممنونمم 😐💤🍫

    • واای زیبای درون اینو قبلا دیدم ولی آخراش خوابالو نت نداشته ندیده ولی خیلی قشنگ بود مرسیی 😐🍫🍫

    • اوو..اگه خوشت اومد ببین..نه اینارو طرفدارا میسازن

    • اتفاقا منم پری وزنه بردارو ندیدم..اوکییی

    • اینا اونایی بود که فک میکردم تو خوشت بیاد بازم اگه خواستی بگوو:]]]

    • آها 😐🍫

    • قشنگهه ببینش تعویض فیلما ^😐💤🍫

    • مرسیی تمومشون کنم بهت میگم توهم فیلمی خواستی بگو 😐🍫🍫

    • چشم خوابالو جونننن

  • عالی بیدد

  • ✨ طرفدار میراکیلسی؟✨
    💕اگر دنبال ی داستان میراکیلسی هستی بزن رو پروفایلم💕
    🤍 ببخشید بابت تبلیغ 🤍

  • من خیلی گربه ها دوس دالم ولی تاحالا نداشتم بر همین گربه های خیابون فقد نوازش یا باهاشون بازی حرف زدم🥲

  • هییی‌ادمیننن‌تستت‌بی‌نهایت‌عالی‌بوددد:>>
    میشه‌یه‌لطفی‌بکنی‌وبه‌تست‌اخرم‌سربزنی؟ممنون‌میشم..
    وخیلی‌متاسفم‌بابت‌تبلیغ- 🍥 ˓ 🥛!

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.