ناظر لطفا بمنتشر 🥺
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر لطفا بمنتشر 🥺
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ایران
ایرانم:>🖤❤️🩹
راستی یکروز از یه صبح تا ظهر 10 کامیون دارو اومد به این شهر و جمعیت این شهرم 50 نفر بیشتر نیست و تازه وقتی مریض میشیم دارو هم گیر نمیاد
به نظرتون داخل اون کامیون ها چی بود ؟
و دیروز هم کلی وانت اومده بود
یعنی داخلشون چی بود ؟؟
واقعا برام سئواله که دارن چه قلطی می کنن
کدوم شهر؟
گ.ر.ا.ش
مجبورم تو این شهر نکبتی باشم
نمیدونی تابستان چقدر گرم میشه اینجا مثل جهنمه ولی هیچ جای دیگه هم نمی تونم برم به خاطر امنیت خودم
راستی عجیبش اینجاست که پلاک کامیون ها یکی بود
پلاک وانت ها یکی بود *
ایران
بیشتر از غمگین بودن، ایرانیا عصبین:)
🥀🖤
ایران 😢
دوزدانیکمعتقدنایراناول
لیسته؛
طبقلیسترسمی،،رتبه۳۰روداره.
با اتفاقات اخیر..............اخه دل کی ت ایران خوشه🙂💔
بسیار صحیح
ایران🖤
ایران نه تو کشور شاد قرار داره نه غمگین :|
تو غمگینه:)
صد تو غمگینه :)))
ایران؟))