این تستو قبلا راجب هری پاترم ساخته بودم..حالا راجب استرنجر تینگز 🗿🍂
22 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این تستو قبلا راجب هری پاترم ساخته بودم..حالا راجب استرنجر تینگز 🗿🍂
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با ادی و جویس بایرز یکیم🤝🏻
به به✨️
چرا من باید با دوتا شرور همتایپ باشم🗿✨
وان و اون یارو که الون بش میگف بابا🤡
(اسمش و یادم نمیاد)
اوه اوه😂
دکتر برنر رو میگی فکر کنم
اوکی ولی من با رابین هم تایپم ولی رابین انقدر زیاد حرف میزد که کلمات از دستش میرفت من انقدر فکر می کنم کلمات یادم میره... •-•
حقق😂
همتایپ مکس و هاجر
عالی
خیلی تستت خوب بوددد
اصلا عالییییی>>
ممنونممم
خیلی خوببب بودددد
به تست های منم سر بزنید راجب استرنجر تینگزه همش گناه دارمممم
راستی ببخشید من یه تست همینجوری ساخته بودم فقط بعضی از کاراکتر ها بودن فقط میخواستم بگم از تو کپی نکردم یه وقط ناراحت نشی🙃
حتما 💙
نه مشکلی نیست برای چی ناراحت بشمم:)
و منی که 1 هفته نشده، سریال قفلی شده تو مغزمم🗿
خاصیتشه 😔😂
چقدرش رو دیدی؟
تا فصل4 ( یعنی آخر)
من تازه واردم🗿😔💅
پشمام تو یه هفته کلش رو دیدی؟😂
آره اشتباه شد😂😂
اره🗿👌
آرهه🗿👌
من تاحالا ۴ باز از اول تا اخر دیدم🗿🤡
جررر XD من هم تایپ ا دی إمم🗿
عه آرههه😂
نایس:) هوم با هیچکی همتایپ نیستم:) infj"
عههه
اشکال نداره😂✨️
عه یه دایرکشنر پاترهد که فن استرنجر تینگزه ، دقیقا مث من 🗿💕
به به 🗿💚