از اونایی که یکم کمتر محون._. اگه فرجی شد بقیه هم ظاهر شدن افتخار اینکه به سبک هنر خود_ باشه کارمن اون صندلی رو بیار پایین نمیخوای که بزنیش تو سرم!!میگفتم،توی یه پارت دیگه میارمشون اگه خواستن.___.
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
آرها:یه شانس به اون کیلر***** بده کم پا۰چه همو بگیرید>:|
بخشش لازم نیست اعدامش کنید
بخشش،لازم نیس اعدامش کنید.____.
اههههه تو چهارم به خاطر این جمله کوفتی نمرم کم شد._.
کاماتو جابجا کن
این تو دهمم هست😔
مغالطه نمیدونم چیچی که یادم نی الان
بخشش لازم نیست، اعدامش کنید
بخشش، لازم نیست اعدامش کنید
اعدامش کنید بخشش لازم نیست
چه دلش پره🤣
چهگد زیفا بید
موهای ژذاب🤝🤝🤝
احتمالا باد پنکه نیست؟؟🤝🤝
چون چشمام بسته شده از شدت باد🤝🤝
اگه باد عادی بود از این ور اونور همه ور میومد نمیشد ژست گرفت._.🤝🤝
دورش خیلی تنده موهام رفت تو دهنم ._.🤝
خو مراقب باش🤝🤝
اایخخ🤝🤝
وایسا بینم،،،اون بیل نبود از اونجا رد شد؟؟؟(میای خوشحال؟؟🥺حوصلم چوخیده)
نه والا چیزی نمیبینم🤝🤝از بس عاشخی هر لحظه میبینیش._.🤝🤝(اومدم._.🤝
میگم داری توی شاد پیام میفرستی؟؟.__.مینویسه پیام جدید ولی پیامی نمیست.___.
یه نقطه بفرس شاید اومد.___.
کلرو نوشته بودی لکر😂
اون چیه روی سوگگگ>:|| بهتره که کچاب باشه!>:|
« نایتمر عروسکی._. »
من عا۰شق نایتمر عروسکی شدم، بخصوص اخمش•-•😂 ... به عنوان یه همکار و دوست._.
(منظورش یه چیز دیگه بود•-•🤝)
اپیک:🤝🤝
(صحیح🤝)
...خب اگه اجازه بدی من دیگه میخوام این اتاق جه•نمی رو ترک کنم-
اپیک:فک کنم منظورت اتاق بهشتیه🤝🤝و اول کارت خروج رو بده بعد!!(منظورش اینه که بزار کیست کنم._.)
اپیک:فک کنم منظورت اتاق بهشتیه🤝🤝و اول کارت خروج رو بده بعد!!(منظورش اینه که بزار کیست کنم._.)
بهشت اگه اینجا باشه من یه کله میرم جه۰نم- . . خیله خب فقط سریع!–-–
اپیک:*سانی رو کیس میکنه*خب دیگه آزادی^-^
اپیک:*سانی رو کیس میکنه*خب دیگه آزادی^-^
*کیس* خداروشکر–^–🤲 *فرار از درون اتاق*
تماشا گر ها:نینی در راه است؟؟
تماشا گر ها:نینی در راه است؟؟
من از کجا بدونم مگه من سونوگرافیم؟ |=
نه خب ولی میدونی که...اپیک:*جارو زدن تماشاگران و پرتشون بیرون*به اونجا هم میرسیم برید فعلا
جیانا: مگه ادامه داره که پرتمون میکنی بیرون؟:|
اپیک:شایدم داشته باشه._.بیرون._.
اما من به اتاق جه۰نمی برنمیگردما- D"
اپیک:مبل همیشه اینجاست•-•
اپیک:مبل همیشه اینجاست•-•
واتـ- … من الان از خونه فرار میکنم:|
اپیک:اگه میتونی باشه🤝🤝*میچسبه به سانست*ولی نمیتونه از دست من فرار کنی:>تازه مطمئنممم طاقت یه ثانیه دوریمم نداری🤝🤝
*من که دارم جر میخورم
اپیک:اگه میتونی باشه🤝🤝*میچسبه به سانست*ولی نمیتونه از دست من فرار کنی:>تازه مطمئنممم طاقت یه ثانیه دوریمم نداری🤝🤝
اتفاقا میتونم اگه بهم نچسبی و اجازه بدی به راحتی برم بیرون|:🤝
تازه مطمئنممم طاقت یه ثانیه دوریمم نداری🤝🤝
جیانا: *عوق*
اتفاقا میتونم اگه بهم نچسبی و اجازه بدی به راحتی برم بیرون|:🤝
اپیک:*کمتر چسبیدن*باشه فرار کن بعد برگرد._.🤝🤝
اپیک:*کمتر چسبیدن*باشه فرار کن بعد برگرد._.🤝🤝
منو مسخره گیر اوردی؟|: .. اصن فرار نمیکنم، میرم تو اتاق تکی خودم درو هم قفل میکنم در ارامش و سکوت زندگیمو میکنم-
اگه نمیخوایش هنوزم میتونیم اپیکو بدیم به کروس.____.💢💢💢
اگه نمیخوایش هنوزم میتونیم اپیکو بدیم به کروس.____.💢💢💢
بمولا چند دقیقه نگذشته که از عملیات اومدم بیرون- میخواهم استراحت نومایمTwT
اپیک:منطقیه•-•.../آوردن کیسه آب گرم و قولدنی._./
« اپیک:منطقیه•-•.../آوردن کیسه آب گرم و قولدنی._./ »
جیانا: یکی از نشانه های مرد بودن-
*بستن دهن جیانا*
خیلی ممنون^-^!
اپیک:*لبخند کیوت*
..*خون مماخ* ×-× . . . *گرفتن کیسه آبگرم و قولدنی و فرار داخل اتاق و بستن در*
اپیک:اگه چیزی لازم داشتی من اینجام!•-•..
*از داخل اتاق* چشم 3:
جیانا: اپیک دوست داری دختردار شی یا پسردار؟ 😂🤲
اپیک:حالا که گفتی...دوتاش خوبهههه*_*مخصوصا دخمل*___*
*از درون اتاق* قرار نیست هیچ کدومو داشته باشی! من هنوز بچم!>:‹
اپیک:بالاخره که بزرگ میشی!!:]
اپیک:بالاخره که بزرگ میشی!!:]
تا ۱۹ سالگیم، ۷ سال مونده!uwu
اپیک:عب نداره عب نداره🤝🤝
استغفرالله:^👩🏻🦯
اپیک:منظورم این بود منتظر میمونم نترس._.🤝🤝
صحیح._.🤝 *قولدن خولاکی*
خطاب به ساندیس:با اپیک مهلبون تر باش در واقع افسردست یه فکری واسش کن>:|
غ۰لط کرده افسردست، به چه حقی؟! چه اجازه ای؟!>:|
خب خیلی پررو و رومخه چیکارش کنمTwT😂👩🏻🦯
🤝🤝🤝🤝حقیقتت نمیدونستم اوسی سانست چه شکلیه._.
نقاشیمو میدوستم درهرحالu-u😂🗿
بعدا عکس از اوسیم میدم، فعلا فقط بدون موهام کوتاهه و تا روی شونههامه•-• لباسامم اکثرا لشه•-•!
با نقاشی خودم کاری ندارم-.. با نقاشی بقیه هم کاری ندارم . . . . من فقط عا۰شق نقاشی کلر شدم و چیزهایی که میگف .. 😔😂👩🏻🦯