4 سال پیش 8 اسلاید 219 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (210)
  • آرها:یه شانس به اون کیلر***** بده کم پا۰چه همو بگیرید>:|


    بخشش لازم نیست اعدامش کنید

    • بخشش،لازم نیس اعدامش کنید.____.

    • اههههه تو چهارم به خاطر این جمله کوفتی نمرم کم شد._.

    • کاماتو جابجا کن

    • این تو دهمم هست😔
      مغالطه نمیدونم چیچی که یادم نی الان

    • بخشش لازم نیست، اعدامش کنید
      بخشش، لازم نیست اعدامش کنید
      اعدامش کنید بخشش لازم نیست

    • چه دلش پره🤣

  • چهگد زیفا بید

  • موهای ژذاب🤝🤝🤝


    احتمالا باد پنکه نیست؟؟🤝🤝
    چون چشمام بسته شده از شدت باد🤝🤝

    • اگه باد عادی بود از این ور اونور همه ور میومد نمیشد ژست گرفت._.🤝🤝

    • دورش خیلی تنده موهام رفت تو دهنم ._.🤝

    • خو مراقب باش🤝🤝

    • اایخخ🤝🤝
      وایسا بینم،،،اون بیل نبود از اونجا رد شد؟؟؟(میای خوشحال؟؟🥺حوصلم چوخیده)

    • نه والا چیزی نمیبینم🤝🤝از بس عاشخی هر لحظه میبینیش._.🤝🤝(اومدم._.🤝

    • میگم داری توی شاد پیام میفرستی؟؟.__.مینویسه پیام جدید ولی پیامی نمیست.___.

    • یه نقطه بفرس شاید اومد.___.

  • کلرو نوشته بودی لکر😂

  • اون چیه روی سوگگگ>:|| بهتره که کچاب باشه!>:|

    « نایتمر عروسکی._. »
    من عا۰شق نایتمر عروسکی شدم، بخصوص اخمش•-•😂 ... به عنوان یه همکار و دوست._.

    • (منظورش یه چیز دیگه بود•-•🤝)
      اپیک:🤝🤝

    • (صحیح🤝)
      ...خب اگه اجازه بدی من دیگه می‌خوام این اتاق جه•نمی رو ترک کنم-

    • اپیک:فک کنم منظورت اتاق بهشتیه🤝🤝و اول کارت خروج رو بده بعد!!(منظورش اینه که بزار کیست کنم._.)

    • اپیک:فک کنم منظورت اتاق بهشتیه🤝🤝و اول کارت خروج رو بده بعد!!(منظورش اینه که بزار کیست کنم._.)

      بهشت اگه اینجا باشه من یه کله میرم جه۰نم- . . خیله خب فقط سریع!–-–

    • اپیک:*سانی رو کیس میکنه*خب دیگه آزادی^-^

    • اپیک:*سانی رو کیس میکنه*خب دیگه آزادی^-^

      *کیس* خداروشکر–^–🤲 *فرار از درون اتاق*

    • تماشا گر ها:نینی در راه است؟؟

    • تماشا گر ها:نینی در راه است؟؟


      من از کجا بدونم مگه من سونوگرافیم؟ |=

    • نه خب ولی میدونی که...اپیک:*جارو زدن تماشاگران و پرتشون بیرون*به اونجا هم میرسیم برید فعلا

    • جیانا: مگه ادامه داره که پرتمون می‌کنی بیرون؟:|

    • اپیک:شایدم داشته باشه._.بیرون._.

    • اما من به اتاق جه۰نمی برنمیگردما- D"

    • اپیک:مبل همیشه اینجاست•-•

    • اپیک:مبل همیشه اینجاست•-•

      واتـ- … من الان از خونه فرار میکنم:|

    • اپیک:اگه میتونی باشه🤝🤝*میچسبه به سانست*ولی نمیتونه از دست من فرار کنی:>تازه مطمئنممم طاقت یه ثانیه دوریمم نداری🤝🤝

    • *من که دارم جر میخورم

    • اپیک:اگه میتونی باشه🤝🤝*میچسبه به سانست*ولی نمیتونه از دست من فرار کنی:>تازه مطمئنممم طاقت یه ثانیه دوریمم نداری🤝🤝


      اتفاقا میتونم اگه بهم نچسبی و اجازه بدی به راحتی برم بیرون|:🤝

    • تازه مطمئنممم طاقت یه ثانیه دوریمم نداری🤝🤝

      جیانا: *عوق*

    • اتفاقا میتونم اگه بهم نچسبی و اجازه بدی به راحتی برم بیرون|:🤝

      اپیک:*کمتر چسبیدن*باشه فرار کن بعد برگرد._.🤝🤝

    • اپیک:*کمتر چسبیدن*باشه فرار کن بعد برگرد._.🤝🤝

      منو مسخره گیر اوردی؟|: .. اصن فرار نمیکنم، میرم تو اتاق تکی خودم درو هم قفل می‌کنم در ارامش و سکوت زندگیمو می‌کنم-

    • اگه نمیخوایش هنوزم میتونیم اپیکو بدیم به کروس.____.💢💢💢

    • اگه نمیخوایش هنوزم میتونیم اپیکو بدیم به کروس.____.💢💢💢

      بمولا چند دقیقه نگذشته که از عملیات اومدم بیرون- میخواهم استراحت نومایمTwT

    • اپیک:منطقیه•-•.../آوردن کیسه آب گرم و قولدنی._./

    • « اپیک:منطقیه•-•.../آوردن کیسه آب گرم و قولدنی._./ »


      جیانا: یکی از نشانه های مرد بودن‍-
      *بستن دهن جیانا*

      خیلی ممنون^-^!

    • اپیک:*لبخند کیوت*

    • ..*خون مماخ* ×-× . . . *گرفتن کیسه آب‌گرم و قولدنی و فرار داخل اتاق و بستن در*

    • اپیک:اگه چیزی لازم داشتی من اینجام!•-•..

    • *از داخل اتاق* چشم 3:

    • جیانا: اپیک دوست داری دختردار شی یا پسردار؟ 😂🤲

    • اپیک:حالا که گفتی...دوتاش خوبهههه*_*مخصوصا دخمل*___*

    • *از درون اتاق* قرار نیست هیچ کدومو داشته باشی! من هنوز بچم!>:‹

    • اپیک:بالاخره که بزرگ میشی!!:]

    • اپیک:بالاخره که بزرگ میشی!!:]

      تا ۱۹ سالگیم، ۷ سال مونده!uwu

    • اپیک:عب نداره عب نداره🤝🤝

    • استغفرالله:^👩🏻‍🦯

    • اپیک:منظورم این بود منتظر میمونم نترس._.🤝🤝

    • صحیح._.🤝 *قولدن خولاکی*

  • خطاب به ساندیس:با اپیک مهلبون تر باش در واقع افسردست یه فکری واسش کن>:|

    غ۰لط کرده افسردست، به چه حقی؟! چه اجازه ای؟!>:|
    خب خیلی پررو و رومخه چیکارش کنمTwT😂👩🏻‍🦯

  • 🤝🤝🤝🤝حقیقتت نمیدونستم اوسی سانست چه شکلیه._.

    نقاشیمو میدوستم درهرحالu-u😂🗿
    بعدا عکس از اوسیم میدم، فعلا فقط بدون موهام کوتاهه و تا روی شونه‌هامه•-• لباسامم اکثرا لشه•-•!

  • با نقاشی خودم کاری ندارم-.. با نقاشی بقیه هم کاری ندارم . . . . من فقط عا۰شق نقاشی کلر شدم و چیزهایی که میگف .. 😔😂👩🏻‍🦯

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.