4 سال پیش 4 اسلاید 355 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (50)
  • من‌نمیتونم‌ولی..

  • من تازه آرمی شده بودم 😔😭

  • .........
    اونا فقت تا 2030 قرار داد دارن...
    یعنی تمدید میکنن به نظرتوننن
    من دادم نمیتونم

  • بچه هامممم عررررر نمیتونممم سه سال بدون اونها باشممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    بدون فرشته ها چیکار کنم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • از دیشب دارم گریه میکنم خیلی زود بزرگ شدن اونا ده سال هست که با مردم هستن و خنده ها ، گریه ها ، بزرگ شدن ها ، تجربیات ها رو با هم تجربه کردن
    آرمی و بی تی اس همیشه با هم میمونن حتی اگر دیسبند هم بشه مهمم همینه مگه نه ؟؟🙂
    بی تی اس نمیخوان ما ناراحت باشیم ما همچنان آرمی هستیم و شاد میمونیم💜💜

  • اوکی من حالم خوبه من چقد بدبختم آخه چراااااااااا🥲🥲🥲🥲

  • چرا باید ۳ سال سخت زندگیمو بدون اونا بگذرونم؟🥲💔
    دیگه کی بهم امید بده؟
    دیگه بخاطر کی ادامه بدم؟

  • سه سال نباشن اميدى ندارم اگه سه سال نباشن دنيام نابود ميشه ولى اينم مى خوام بهشون بگم كه اونا هميشه ى هميشه تو قلبم هستن و هيچ وقت فراموششون نمى كنم😭😭😭😭🥲🥲🥲🥲

  • وقتى برگردن من كلاس دهمم پس هشتمو نهم كى كنارم باشه به اميد كيا درس بخونم ؟؟
    واقعا دوست دارم بشينم كنار بى تى اس و تمام حرف هامو بهشون بگم بگم اگه برا سه سال نباشن حالم جورى بد ميشه كه افسردگى مى گيرم بهشون بگم اگه برا سه سال نباشن نمراتم مياد پايين اگه برا سه سال نباشن زندگيم نابود ميشه اگه سه

    • بنگتن‌ناراحتی‌مارو‌خواست؟!نه!!پس‌سعی‌کن‌زندگیت‌همونطور‌رو‌روال‌باشه..

    • سعى مى كنم🥲

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.