6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بک میدم😔🥂
چیزی که من از اس 1 فهمیدم
isfp: تنها حسی اکیپ
intp: تنها منطقی اکیپ
enfp: تنها برونگرای اکیپ
اسلاید دو: خیلی درد بدیه اصلا آدم از درون خرد میشه
ج چ :از هیچ تایپی بدم نمیاد 🗿💖
ج چ:از تایپی بدم نمیاد ولی نمیتونم EXXX ها رو درک کنم🗿
خب من از هیچ تایپ متنفر نیستم .لی فک میکنم که با estpها کمتر کنار بیام.
🤪😂♥️خودم enfpام.
خب فقط میتونم بگم از اونایی که خیلی منطقی برخورد میکنن
راستش فقط تایپ خودمو که infp عه میشناسم😔🤝
خب بجز entp ک تایپ خودمه شخصیت تایپای دیگه رو زیاد نمیشناسم ک بدم بیاد
جچ:خبهرآدمییهاخلاقیدارهومننهایتتلاشمرومیکنمکهبههمهاحترامبزارم.
امااگهبگمباکدومتایپسازگاریندارم،تایپاییکهکمترازاحساساتشوناستفادهمیکنن.
ممنون بابت نظر ارزشمندت
و خب در مورد استفاده کمتر از احساسات بعضی ها بلد نیستن درست بروز شون بدن مثل من و به خاطر همین بقیه بهشون میگن بی احساس یا کم حرف از اون افراد دوری نکنید بعضی ها واقعا به بودن در کنار بقیه نیاز دارن
عا..مندورینمیکنمازشون!
منیهINFPعم،شایدفکرکنیازنظرهمهاحساستیمولیمناحساساتموفقطبهبعضیانشونمیدموازنظرافرادیمنبیاحساسم