4 سال پیش 4 اسلاید 275 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (105)
  • بنده کلاس دهم ریاضی هستم 😁👐

  • هیچی روز اول مدرسه یکی رو مانتوم بالا آورد چیزی نشد که😐💔

  • گوشی آورده بود کلاس دوم همکلاسی بودیم من تبلت آورده بودم اون و یکی دیگه ازهمکلاسیام که بهشون گفته بودم منو لودادن پفeوزا
    البت معلم دوممون خوب بوددیگه به دفتر مدرسه نگفت شانس آوردم حالا من این ماجرارو برای دوستم تعریف کردم رفته با اون یکی دوستم لوش دادن تا برا من تلافی کنه ینی همه آتیشا زیر سر منه 🌚

    • وای تو چقدر منی 😭😭🤣منم وقتی یه حرفی میزنم به ضررم تموم میشه

    • وای 😭😹

  • یکی از همکلاسیام گوشی آورده بود بعد لو رفت
    بعد همسرویسیم همکلاسیمه بم گفت منه خ.رم الکی گفتم خوب شد خودم میخواستم لوش بدوم و فلان 😐 ( زر مفت زیاد میزنم منه **** )
    ال میترسم فک کنه منه بد بخت جدی لو دادم طرفو کل کلاس باهام دشمن شن 😐
    حالا از یه وری واقعا تقصیر منه
    نه که من لو داده باشما این دوستم که

  • هم سنیم ولی هم رشته نه.. من تجربی تیزهوشانم که خیلی بدتره🗿
    با یکی همکلاسی شدم که سه سال ندیدمش و کلا کات کرده بودیم.. خیلی وضعیت عذاب اوریه..
    دوستام افتادن تو کلاسای دیگه🗿 هر روز دارم درس میخونم.. همون روز اول معلم زیست گفت رشتتون خیلی سخته اگه نمیتونین برگردین.. الانم باید هم شیمی بخونم هم زیست..

    • وای اجی رشته ات هم سخت و خیلی هم متقاضی های زیادی داره
      فایتینگ ✨💜

    • متقاضی که آره😂
      اینجوریه که تجربی چهار تا کلاسه ولی انسانی یکی که اونم ۱۲ نفرن فقط😂🗿

    • آخی 😂 ولی اجی معلومه که خیلی درسخونی
      من که با درس خوندن حال نمیکنم بیشتر سعی میکنم هر چی لازمه رو همونجا تو کلاس یاد بگیرم

  • خداروشکر اصلا به ح.جابمون گیر نمیدن
    به ناخون و بهداشت و ایناعم گیر نمیدن
    به بدلیجات زیاد گیرنمیدن
    صفم که اصا نمیبندیم
    فقط معلما یکم چیز اخلاقن
    ولی انتظاماتم نداریم
    و این عالیع

    • شرایط مدرسه تون مثل مدرسه ماست پس 😎

    • ارررررره
      تازه گوشیم میتونیم ببریم
      ولی ازمون میگیرن زنگ تفریح یا اخر کلاس میدن

    • اره بچه های ما هم گوشی میارن فقط برای اینکه هماهنگی کنن برای برگشتن به خونه

  • جرررررر
    من از دیروز میرم
    یکی که باعاش قهر بودم و تو مدرسه جدید دیدم ک حتی فکرشم نمیکردم
    دوتا از بچهای مدرسه قبلیمون که واقعا خیلی رو مخنو دیدم
    ی دوست قدیمی
    و امروزم دبیر علوممونو دیدم که یعنی شکه شدممممم
    یجوری با همکلاسیم دع.و
    ا کرد گفتم الان تمومه دیگه😐💔

  • بعد دارم سعی میکنم یه دوست ارمی پیدا کنم ولی تو کلاسمون بیشتر بچه ها از کیپاپ بدشون میاد چندتا ارمی هم داریما ولی من ازشون خوشم نمیاد رومخن

    • 😂🤣همیشه آدم هایی که ازشون خوشت نمیاد میشن بهترین آدمای زندگیت ( برای من که همیشه اینطوری بوده )

  • بعد تو زنگ تفریح کسی نمیتونه تو کلاسا بمونه همه باید برن بیرون تو اون گرما از کلاس بری بیرون هم دیگه نمیتونی بیای چیزی برداری

  • من بعد از ظهریم بعد چون سرویسیم یکم زودتر میرسم تو اوج آفتاب باید منتظر بمونم بقیه بیان از معلمون هم خوشم نمیاد میگه من معنی شعر رو میگم شما گوش بدین اصلا ننویسین باید خودتون یادتون بمونه انگار ما کامپیوتریم 🤦🏻‍♀️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.