فقط اگه حق بود کامنت و لایک یادت نره بیب💜
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فقط اگه حق بود کامنت و لایک یادت نره بیب💜
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هعی زندگی:)!💔
💔
دختر: چرا نمی زارین آزاد باشم؟
والدین: چون تو دختری💔💔
پسر: چرا نباید گریه کنم
والدین: چون تو پسری💔💔
حققق
حققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق
پسرا:دلم میخواد گریه کنم،از ته دل شکستم
جامعه: نه،تو مردی...مرد که گریه نمیکنه!
دخترا:میخواستم داد بزنم"بسه" گفتن هیس! تو دختری!
حقققق
خیلی رومخه😭
خیلی
کاش دختر نبودم...
در دو حالت اینجوری باهامون رفتار میشه چه پسر چه دختر
پسرا:کاش پسر نبودم
دخترا:کاش دختر نبودم
تا حالا هیچکدوم رو نگفتن
عالییی
اسلاید ۷ از همش بدتره 😔
خیلی
😔
😔
کا والدینمون افغانیه متاسفانه
اوم :)
حق💔
😔💔
اگر داداشم منو عصبانی کنه حق داره ولی من غل0ط میکنم عصبانیش کنم
حق
اسلاید آخر منم💔🥲
هعیییی