2 سال پیش 12 اسلاید 51 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (63)
  • ولی مماخ گربه کاور >>>>>>>>>>>>>>>>

    • 🤣😭عاشقتم زن...و دلم برات تنگ شده...

  • اومایااااااااا
    بازی با اردکای تو کافه اردک دیگه کیف نمیده🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆 انیمیشن میخواممممممممممممم🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆

    • انیمیشن حقیقتا خیلی وقته ندیدم(اصلا نت که خیلی وقته داغونه)عاممم انیمیشن رو حقیقتا فکر کنم آخریش که دیدم رامبل بود؛اونم فکر نمیکنم به سلیقت بخوره

    • کافه اردک میخوام:_)

  • یه ساعت دیگه تولد داداشمه🥲💜 جمن شییییییییییییی🥲💜

  • دلم برای اون موقع ها که با اعضا آهنگ میخوندیم بعد چون نت ضعیف بود صدامون نمیومد تنگ شده🥲🖤 اون موقع ها که هرکی میخواست بره یا ناراحت بود با کوله پشتی و ماهیتابه میرفتیم براش تا حالش خوب شه😂🖤 یا ساعت میذاشتیم بیاییم اینجا باهم حرف بزنیم🦦 آقا من تقاضای ویدئو چک دارم اینهمه تو یه سال اتفاق افتاده؟!

    • 🤣🥲ایلاهی یادش بخیر؛وردنه من فراموششش شدددددصنسنسمحسحسم؛جدی جدی یه عمری بودا؛چقد که خوش گذشت و خاطره شد

    • کوله پشتی و دوچرخه من😂💜

    • 🤣کوله پشتیت رو داخل یه پارت نایتمر اوردم

  • خواستم بگم لبخندش از نقاشیام قشنگ تره...
    یاد اولین نقاشیم افتادم😂💔 یه آدم بود ۲متر بود گردنش ۱متر بود بعد یکی از پاهاشم یه خط کش شکسته بود🤣💔 اصلا از اول معلوم بود قراره شبیه فرانکشتاین بشم🤣💔💔💔 با این وضع نقاشیام حتی زندگی خودم از نقاشیام قشنگتره🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • 🤣🤣🤣🤣وییی توهم به کشیدن نقاشی آدمای دراز علاقه داری؟من عاشق کشیدنشونم؛یه حس خیلی خوبی میده

  • من میخوام زندگیمو با این گربه رو کاور عوض کنم🥲🖤

    • 🤣🤣🤣چرا؟البته درک میکنم منم دوست داشتم کرم باشم

    • چون کیوته🥲

    • 🤣تو نمیتونی ببینی چقد کیوتی؛

    • کامساهامنیدا 😂 (ش/س= ایشون باهمین چهره تونسته از بسیاری از خطاهاش قصر در بره و موفق به کسب لقب بچه فامیل خ.رخون که ترکیب دو قشر ر.وم.خ جامعه است شده😐🦦) 🤣🤣🤣🤣🤣

  • قبلا فکر میکردم کتی آنی برا چی انقد گربه هارو دوست داره... الان نه تنها گربه ها، تمام حیوونارواز آدما بیشتر دوست دارم🗿🐶🦊🐱🐴🐮🐷🐏🐑🐐🐪🐫🦙🐁🐀🐇🐹🐿🦔🦥🦦🐣🐦🦆🦢🦉🦜🐸🐢🦎🐍🐳🐋🐬🐟🐠🐡 آقا من میخوام تو باغ وحش کارکنممم😭😂

    • 😂⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩بیا بریمممم؛نه اون ایده خوبی نیستش بنظرم بریم کافه گربه بزنیم یه عالم گربه بریزیم توش؛بمولا عاشق گربه ام نستشهشخستسذدس

    • موافق ولی من اردکا رو هم دوست دارم😂🤍

    • منممممم؛پس کافه اردک میزنیم😂⁦⁩

  • Welcome home~
    You're not alone~
    When your lovely music and the smell of rain~
    Combined with your favorite fan fake, you'll feel heaven🥲💕😂

    • رفتم سرچ کردم ببینم چیه...ناموصا اینارو از کجا گیر میارییی؟راز موفقیتت رو میخوام:_)

    • مخم به نامجون رفته😂💔

    • این یه آهنگ دیگست البته😂💔
      اسمشو نمیدونم ولی برای بازی پلی تایم (اون چیز آبیه که دستاش درازه😐👍🏻) ادیت زده بودن😐💔 اسم اصلیش فکر کنم welcome home باشه😄👍🏻 اشک درار و زیبا🥲

    • هاگی واگی؟من سرچش کردم این چیزی که نوشتی رو(شعره)و بنظر میاد اهنگ نیست فقط شعره...هیققق😂🥲

    • مای نیم ایز هاگی واگی~ بادی فلافی و کادلی~ 😂💕
      تو ی.وتی.یوب پیدا کرده بودم نمیدونم😐👶🏻

    • هاگی واگی یکی از کراشامه😂(کی از کراشام نیست اخهههه)خیلب کراشه بقودا

    • 😂کیوته😂

    • احساس میکنم دارم میرم رو مخ و میخوای بحثو ببندی و من هی بخاطر اینکه خجالت میکشم جواب ندم جواب میدم😐💔 برم با دفترم بحرفم😂💔 ولی... اگه دفتره نخواد باهاش حرف بزنم چی؟!

    • نه فقط الان بحث خیلی به باریکنا کشیده شده هیچکدوم هیچ جوابی نداریم بدیم😂اتفاقا خوبیش همینه؛مبدونی اون دفتر میخواد صدات رو بشنوه

  • جییییییغ 🗿💔
    بازم جیییییغ هم چاکهو اومده هم نایتمر باهم میخونمشوننننن😂💕💕💕💕💕💕💕

    • چاکهو فن فیکه؟اگه هم فن فیکه هم قشنگه بخونمش چون خیلی وقته اثر شاهکار نخوندم

    • کمیکیه که هایب منتشر کرده😄💕معتبره😂👍🏻
      داستانشم خوبه😀👍🏻

    • وای مانهوای بنگتن؟😂🥲خاک بسرمممم چرا یادم نبود؛حقیقتا نتونستم یکی دو پارتش رو بیشتر بخونم چون یکی برام میفرستادش بعد نفرستاد؛واسه همین حتی اسمشم کامل نمیدونم هیقققق

    • مگه آییت تبدیل به آلبالو پلو شده؟!😐💔 خودم تستشو درست میکنم😐✊🏻

    • متشکرمممم ولی حقیقتا چون خیلی وقته مانهوا نخوندم ترجیح میدم فعلا یکم ازش دور بمونم؛بازم متشکرم🥲😂💕

    • اوکی😂

    • 💕✨

  • خیلی ذوق زدم. (وی هنوز داره ساعتو چک میکنه و خودشو نیشگون میگیره که باور کنه خواب نیست🗿😂💔)
    ولی... چون خیلی وقته نخوندم داستان یادم رفته باید برم از اول بخونم😐😂💔
    اسم نایتمرو دیدم ذوق کردم😂💔 تنها فیک مورد علاقم😂💕

    • 😂🥲💕لاب یووووو؛

    • آی لاب یو مور😄💕 (یاد راپونزل افتادم 😂)

    • 😂🥲خیلی وقته راپونزل ندیدم هیقققق(یه قانون هستش که میگه باید هزار بار همه انیمیشن ها رو ببینیییییی

    • اون قانون حقه🥲💕

    • 🥲💕راستی اهنگ Cradles رو من خیلی دوست داشتم (به احتمال نود نه درصد شنیدیش)موزیک ویدیوش خیلی خداست؛

    • راستش...نشنیدم😐😂💔 ولی میرم بشنوم🥲✊🏻

    • انقد دوس دارم ما دوتا هر بحثی میکنیم تهش به معرفی آهنگ میرسه😐😄💜

    • 😂🥲بخدا اینکه یکی داشته باشی باهاش راجع به سلیقه اهنگت حرف بزنی و ایگنور نشی یکی از نعمت های بهشت است؛تو اهنگی تو دست بالت نداری؟هنوز رو دارک ساید قفلیم😂

    • Addict یه آهنگ از انیمشن هازبین هتله... وایبش باحاله..
      دیگه...دوتا قفلیم home و baepsae 😄 بعد... آهنگ villain dies هم خفنه🗿💔 میدونم همه روشنیدی🗿💔

    • یه آهنگ امینم هست فکر کنم اسمش I'm not afraind یا not afraidباشه (اونی که میگه I'm not afraid...to take a sit.. everybody... come take my hand...)

    • امینم:کراششششش
      فکر میکنم از اینا فقط هوم رو شنیدم؛تازه اگه منظورت هوم بنگتنه😂
      مرسییی حتما سرچ میزنم

    • 💜

    • بعد قرنی نت اومدددددد🥲💜

    • ⁦༎ຶخوشامدی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.