4 سال پیش 7 اسلاید 283 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (33)
  • وی اول کلمه ویکتوریه
    به معنی پیروزی یا یه همچین چیزی

    • 🥲💛 نع گلم
      توی کتاب زندگی نامه بی تی اس هم که نگاه کنی همین توضیح داده شده:)

  • وی لقب تهیونگ نیست اسم استیجشه
    اسم اصلیش:کیم تهیونگ اسم استیج:وی
    باور نمیکنی بیوگرافی بخون

  • و هیچوقت نفهمیدم چرا آرمیا موقعی که حرف از کیپاپ میشه میگن ما جز کیپاپ نیستیم-!🗿🥢
    وقتی جایزه ای چیزی میبره بی تی اس آرمیا میگن آرههه بی تی اس اولین گروه کیپاپه که فلان جایزه رو برده-!🗿🥢
    با خودتون چند چندین-؟🗿🥢

    • ولی نمیدونم چرا موقع برد جایزه ارمیا اینو میگن 😁

    • هم جز کیپاپه هم نیس-!😔😂🗿

    • خب ببین درسته ما قبلا جزو کیپاپ بودیم تا اینکه کیپاپرا مارو از کیپاپ بیرون انداختن و ما از کیپاپ حذف شدیم
      من در مورد این موضوع توی پیج اینستام توضیح دادم
      حتی خود پسرا گفتن سبک ما بی تی اس پاپ هست
      یعنی اینکه بی تی اس یه سبک خوندن برای خودش داره🥲💛
      اونایی هم که میگن بی تی اس جزو کیپاپ هست اشتباه میکنن

    • اوکی ولی اگه حذف شدین موقع ثبت افتخار ب کیپاپ برنگردین با تشکر-!😔😂✨

    • این قضیه برمیگرده به یه کابر که توییت میکنه و میزنه که بی تی اس جضو کیپاپ نیست خیلی عز سطح کیپاپ پایین تره این توییت معروف میشه و کاربران زیادی موافقم میکنم ارمی هم میگن اوکی

    • دقیق مطمئن نیستم ولی فک کنم جی پارک هم گفته بود که کیپاپ چیزی فراتر از بی تی اسه

    • چی بی تی اس از سطح کیپاپ پایین تره عجب جوکی کی گفته بی تی اس هم یکی از گروه های کیپاپ به حساب میاد این ماجرا مال یه دعواست چون بی تی اس از کیپاپ فراتر رفته و آرتیست جهانیه و کلا اونا خارج از قوانین و اصول کیپاپ میخونن گاهی به خاطر همین دعوا شد و ما هم گفتیم به درک حالا انگار کیپاپ چیه بعدم کی پاپ همون پاپ کره ایه در اصل زیاد فرقی نداره

    • @𝘚𝘖𝘓𝘐𝘕𝘈.!
      _________________
      بی‌تی‌اس‌فراتر‌از‌کیپاپه‌بر‌عکس‌گفتی..

    • صحیح

  • وی، حرف اول کلمه ویکتوریه. به معنی پیروز. درباره لقب تهیونگ اشتباه توضیح داده شده))

    • 🥲💛 نع گلم
      توی کتاب زندگی نامه بی تی اس هم که نگاه کنی همین توضیح داده شده:)

    • عا...ولی شما هرجارو نگاه کنید همین توضیح آورده شده! منبعتون کجاست؟

    • راستش ندیدم همچین چیزی برای اولین بار دارم از شما میشنوم
      خب راستش من خودم تحلیل میکنم
      این تست عکساش رو از پیج اینستای خودم اوردم
      اونجا یکی از فالورام نوشته بود درسته
      ازش پرسیدم مطمعنی چون خودم شک داشتم
      گفت اره توی کتاب زندگی نامه بی تی اس معنی لقب تهیونگ این بود
      البته این کتاب رو پسرا خودشون معرفی کردن ولی من نخوندمش

    • عاا..نمیدونم والا ولی من هرجا دیدم اینو گفت...

    • در اصل ویکتور هست نه ویکتوری که به معنی پیروزی هست ولی ویکتور یعنی پیروز یه عمر اشتباه فکر می‌کردیم وی مخفف ویکتور

    • فرقی نداره اونقدرر

  • خیلییی کیوت بود
    من شنیده بودم وی مخفف ویکتوره

    • مرسی
      اومم من نشنیدم
      ولی این عکس هارو از پیج خودم توی اینستا اوردم که یکی از فالورام که کتاب زندگی نامه بی تی اس رو خونده بود گفت که درسته توی اون کتاب معنی لقب تهیونگ همین بوده🤭❄️

    • آهان مرسی 💕

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.