7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من عینکیم و معمولا تو خوابام عینک ندارم:///
اگه میخواین فالوورتون زیاد شه بیاین پیویـم تا من شرایط رو بهتون بگم سوییتی ها3>
راستی من بک هم میدم•=•
پین؟^~^
ادمین اگه دوست داشتی پاک کن:`]
منم عینکی ولی تاحالا از خودم خواب ندیدم
یکی دیگه: میدونستید اگه یک قا .تل رو بکشی، هیچی از قا. تل های جهان کم نمیشه!
اگه یه قاتل رو بکشی یکی از قاتل های دنیا کم و یکی بهشون اضافه میشه 🤣😐💔
اینا سم بودن یا پند آموزی🤕:) شتتتتتت🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
۲: منم عینکی هستم ولی تا حالا راجب به خودم خواب ندیدم😥💔
۶: کی میفهمیم این تئوری درسته؟! 🤨
تست لایک شد عقشم 💗اگر دوست دارید به نظرسنجیم سر بزنید : https://testchi.ir/polls/95032ادمین ببخشید اگر ناراحت شدی اخه نیاز به حمایت دارم 😢مایل به پین 😊
من عینکی ام و هیچوقت تو خواب عینک ندارم
اما دیدم مثل عقابه تو خواب
پشمام هیچی خونمم ریخت:()
فرست؟
عالی🗿🍹