سلام چطورین ام وی جدید رو دیدین ؟ از کدوم آهنگ توی آلبوم بورن پینک خوشتون اومد ؟
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام چطورین ام وی جدید رو دیدین ؟ از کدوم آهنگ توی آلبوم بورن پینک خوشتون اومد ؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود🥀
راستی خوشحال میشم به تست های جدیدم سر بزنید☕🌸
مایل به پین¿¡☆
میگم...کسی نام اون ساز اسلاید یکم رو میدونه؟
اون سازه اسمش هگوم یا هیگیومه
هگیوم یه ساز دیگه هستش ها!
این ساز یه چیزی شبیه گیمونگو یا گونومنگو بودنش🤔
حالا درست نمیدونم باز چک میکنم، ممنونم عزیز🥰❣️
پستت عالی بود💚🍀
از عکس اسلاید آخر خیلی خوشم اومد☺️
وای مرسیی 💗💗😘
ممنونممممم بابت لایک پستاممم زیبای من :"))))💗💗💗💗💗💗
تو چقدر مهربونیییییی😭😭💗💗💗💗💗💗
فداتت 💗
تو هم همینطور 🌸💕
تووو مهربون ترییی قشنگم:")
مایل به دوستی مهربونم ؟😭💗✨:)
مرسیییی 💫💖
حتماااااا
بهار ۱۴ ساله و تو ؟؟
مهربوننننننننن:))))))) رها،مهتاب( دوتا اسم دارممم)¹¹،ENFP،خوشبختمممم زیباممم:))))💗💗💗💗💗💗✨✨✨✨🌷🌷🌷🌷
منمممم خوشبختم از آشناییتتت ☺🤍💫
تستات عالیههه 👌🌹
تستای تووووو کهههه خیلییییییییییییییییی عالی ترنننننن💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
فرشتهی قشنگممممممم:")))))))💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
مرسییی ولی خب مال دوسال پیشن 😅💓
ولی به هر حال عالینننننننننن💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
ممنونن عسلممم 🍭🌻🤍
خواهش میکنممممم پریزاد زیبای منننننننن💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
مرسییییییی بابت لایکات🤍💗🌙
فدات بشمممممممممممممممممممم 💗💗💗💗💗💗💗💗🌷🌷🌷 منم از تو ممنونم بابت لایکاتتتتت💗💗🦋🦋🦋✨✨✨
پستاتتتتتت خیلییییییی خوبننننن
بیشتر بساززز
فدای توووو بشمممممممممممممممممممم،حتماااا عسلممممممممممممممممممممم 💖💖💖💖💖💖💖💖💖
🥰💕💕💕
:)))))))💗💗💗💗💗💗💗💗🌸🌸🌸🌸✨✨✨✨
هی ;تولدتمبارک))باآرزویبهترینها.
مرسیی 💫💗
گفتی گوگوریو یاد جومونگ افتادم
فالویی بک میدی ؟:)♡
پرفکت
🤍😊
عالیی
😊💙
همه آهنگای آلبوم واقعا خیلی خوب بودن..انتخاب سخته
درسته ⚡