اوکی ولی صبح اینو گذاشتم و حقیقتن یه مشکلی توش بود؛هیهی..
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اوکی ولی صبح اینو گذاشتم و حقیقتن یه مشکلی توش بود؛هیهی..
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دخترا توی اخرین تستم حرف دلتونو زدم
پلیز ببین تستمو
مایل به پین پلیز🖤
صحیح ...
آنیوهاسیو-!🥡🌸
زیادوقتتونونمیگیرم-! 🥡🌸
بهتستبیومونسربزنید-!🥡🌸
مایلبپین؟🥡🌸
بعدامیترکونمفداتشمنننن:))
"درجستجویبسیآنتن"
راستیییاونیییغمگینتمبردارقربونتبرم؛
حقبودددبمولااا :) ಥ‿ಥ
عالیییییی اونییییی :))))♡♡♡♡♡
"جیهون"
دنیلیوآرمایبستفرند..یونو؟! :)
یوآرمایهارت.. :)
توبایدبمونیوموفقشیوجشمحسوداتو...کنی!♡
خیلی حق بودن انصافا🤣😂
تعداد لایکارو رند کردم
گیگیلیلیلی😐🍃
اونیکیکگفت۱۰نفرنکهویومیزنن...
خب...خوبهخداقل۱۰نفرودارهماهمونمنداریم😂😔
اسلاید دو حق تازه اگه نخوری میان جلوت میخورن میگن چه خوشمزس😐😂✨
حق تا ابددد🤣🤣🤣
هایکیوتی🫠🫰🏻 منلییونگبوکم🫠🫰🏻 کههمهاطرافیامهیونصداممیکنن🫠🫰🏻😐 منفنایزیادیندارم🫠🫰🏻 اسمفناماستیعه🫠🫰🏻 استیمیشی؟ 🫠🫰🏻 پین؟🫠🫰🏻