4 سال پیش 4 اسلاید 658 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (33)
  • بهترین گرل بند نیست
    یکی از بهتریناست
    مثل BTs

  • imageᒪᵃˡⁱᵃ💕🐯
    آنلاین
    | 21 ساعت پیش
    واسه خودمم عجیبه برای چی وای جی باید دیسبند کنه؟ولی واقعا شواهد زیادی براش هس قلبم💔
    ببین حتی اگه باشه من اگه این کار باعث بشه اونها زندگیشون بهتر بشه (منظورم جنی که پر هیت ترین ایدل شده) اگه این باعث بشه من افسرده بشم باز هم خوشحالم چون اونها خوشحالن تو زندگیشون

    • :[💔شاید..
      البته اگرهم دیسبند شن ممکنه مثل آیزوان یا سی ال سولو یا با گروه دیگه ای فعالیتشونو ادامه بدن الان عضوای آیزوان تو لسرافیم و آیو دبیو کردن

  • قرار نیست دیس بشن
    بزار من یه تئوری بهت بگم : اسن آلبوم جدیدشون born pink بود که یعنی متولد شدن از صورتی که مثلا این نشون میده دخترا دوباره متولد شدن و اومدن که دوباره فعالت کنن🗿👌🏻💕

  • نه نه نه نه نه نمخام

  • نبابا بلک پینک قرار دادشو تمدید کرده نمیتونن تا زمان اتمام قرارداد دیسبند شن نگران نباشین

  • و احتمالا برن تو یه کار دیگه مثل مدلینگ و اینا چون هم راحت تره و پول هم توش هست نمیگم دوست دارم دیس بشن اصلا اینطوری نیست من خودم فنشونم

  • من خودم مولتی فنم
    اینکه میگید وای جی اجازه نمیده غلطه چون اینکه قرار داد رو تمدید کنن دست خود دختراست که آیا از زندگی به عنوان ایدل هم راضی هستن یا نه و جنی یا حتی کل اعضا هیت های زیادی گرفتن و اونا اونقدر هم پول دارن که بعد از اینکه قرار داد تموم شد تا آخر زندگیشون خرج خودشون رو بدن و

  • یا خدااااااااااااااااااااااا
    من نمیتونم
    از وقتی اهنگای بلک پینک رو گوش کردم احساس زندگی کردم
    بدون اونا من افسرده میشم و خیلیم ناراحتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
    تا اینو خوندم گریه ام گرفت💔

  • دروغه
    وای جی با بلک پینک کلی درآمد داره
    بعدشم تور جهانی ۲۰۲۳ یعنی بورن پینک رو هنوز انجام ندادن

  • بیمولا‌ک‌دیسبند‌شن‌افسرده‌میشم‌...‌لیا‌شی‌بیا‌آرومم‌کن:)
    -همونی‌ک‌خودت‌میدونی‌با‌اک‌آیدلیش

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.