4 سال پیش 11 اسلاید 439 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (40)
  • سلامممم امیدوارم حالتون خوب باشه💖✨👌🏻
    اگه اوتاکویین و از تستای انیمه ای خوشتون میاد خوشحال میشم یه سر به پروفایلم بزنین💖✨
    فالو:بک✨
    فالو:بک✨
    فالو:بک✨
    ادمین خوشحال میشم پین کنی🥺💖

  • چرا فقط فک میکنین ارمیا تمام سختی ها رو کشیدن؟

    • میدونستی بی تی اس و آرمیا از کیپاپ فمیلی اخراج شدن؟
      چون بقیه میگن بی تی اس به درد نمیخوره
      ولی الان از همه ی گروه های کیپاپ بهتره
      وقتی صدا و سیما این حرفا رو راجب گروه مورد علاقت این حرفا رو بزنه چه انتظاری داری؟
      وقتی ما ارمیا وحشی ترین فندوم شناخته شدیم چون فقط میخواستیم از خودمون و گروه مورد علاقمون دفاع کنیم
      الان تمام فشار ها روی ماست

    • ++++++

    • کامنتم انقدر حقه نمیاد!

  • تا حالا کسی از خونوادت از دنیا رفته ؟
    فکر نکنم چون اون وقت میفهمیدی ارمی بودن خیلی کار اسونیه 💔

    • آره بهترین فرد زندگیم پدربزرگم
      وقتی رفت داغون شدم
      هنوزم بعضی از شبا خواب وقتی که فهمیدم رفته رو میبینم
      با اینکه 8 ماه میگذره🥲
      وقتی که رفت خیلی طول کشید به نبودش عادت کنم پس فهمیدم کار آسون نیست

  • بک بده

  • بازم بزار

  • هعی ولی این فقط راجع ارمی بودن نیس کلا کیپاپر بودن این سختیارو داره

    • ولی بی تی اس و آرمی ها از کیوان فمیلی بیرون انداخته شدن میدونستی؟

  • هعی و این آسونه که تو یه کشوری زندگی میکنیم که bts نمیتونه توش کنسرت اجرا کن💔

  • با چن تا هیت اینجوری دپ میشید؟ 😐😂
    این تو همه فندوما هس

    • چرا فقط به بخش هیت توجه کردی؟

    • اع مشکلی داری؟

  • حالمو خوب کردی❤😌
    واقعا آسون نیس...😖
    بک لطفا

  • میشه کمک کنین ¹⁰⁰ تایی شم؟
    فالو کنین و ریپلای بزنین بهم بگین تا بک بدم:)))))

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.