5 سال پیش 8 اسلاید 56 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • خواهش❤

  • خدا رو شکر گروه خونی من O+ است.
    دستت درد نکنه ولی خوب نبود😑😑😑😐😐





















    عااااالی بود❤❤❤❤💋💋💋💋

  • یه چیز بگم
    من تو یه جا خوندم یه 3 تا خانوم تو بیمارستان بودن که کرونا داشتن،بعدش یه پرستار به هر صداتوش قرص میده
    یکی از خانوم ها تو دستش قرص رو نگه میداره و یهو خوابش میبره
    بعدش که بیدار میشه میبینه اون 2 تا خاتوم دیگه مردن!
    دختر عموی من کرونا گرفته بود اصلا دکتر نرفتش خودش خونه موند هر چی به صلاحش بود رو خورد اخرش هم خوب شد!
    تازه اگه کسی بترسه و کرونا بگیره و بگه:وااای من میمرم.
    و همینطور هی بترسه انرژی های منفی جذب ناخداگاه میگه:عه مگه قرار نبود این نمیره پس کاری کنیم این بمیره

  • O+
    خیلی باحال بود ❤

  • جالب بود
    ج چالش=گروه خونیم Oمثبت

  • چالش =A مثبت 😐😂😂

  • عالی بود.
    چالش: من A مثبت هستم.

  • خگزوه خونی A😑😑وللش فوقش میمیریم راحت میشیم 😂😂

    • آره منم😑
      عالی بود آجی جونم😍😘

    • خدانکنه
      اما راحت شدن را راست گفتی

  • سلام خیلی ممنون ، ارزو میکنم کرونا هر چه زود تر بره 🙏🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻

  • سلام و سلام خوشحال میشم نظر بدید
    چالش = گروه خونی من O منفی است

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.